Sevgilim maaşını arkadaşlarıyla harcayıp yanıma parasız geliyor. Paranın lafını yapmıyorum ama düşüncesizlik değil mi?

Paranın lafında değilim. Ben öğrenciyim o çalışıyor harcliklarimdan kısarak kendime bir şeyler almayarak zar zor ceket parası biriktirmiştim doğum günü için, ancak buluşmalara beş parasız geldiği için hep benden harcandı ve o para gitti, hediye almak istiyordum artık param da kalmadı çok üzüldüm. Arkadaşlarım bunu onunla konuş diyor ama paranın lafını yapıyor gibi gözükmek istemedim

Sevgilim maaşını arkadaşlarıyla harcayıp yanıma parasız geliyor. Paranın lafını yapmıyorum ama düşüncesizlik değil mi?
Cevapla