Arkadaslarim hep parami kullandiklarini hissediyorum, siz de boyle bir olay yasiyormusunuz?

Sadece bir kiside degil bu ama mesela yemege gideriz ben oderim, diger bulustugumuzda da odeme teklifi etmez gene ben oderim. Bir kiz var taksi parasina kadar ben oduyorim dedigi sey de sacma uberim yok uberin calismiyor vs vs

mesela tatile gidiyoruz. orada harcamalarimiz oluyor, ayni sey. Bazilarini ben oduycem diyorsam gondermiyorum ama sadece taksi parasini paylasmayi istedim taksi bu kadar tuttu dedim. Halen gondermedi. Hani herkeste boyle mi?

birkac arkadasim var sadece bir o bir ben odedigimiz

Arkadaslarim hep parami kullandiklarini hissediyorum, siz de boyle bir olay yasiyormusunuz?
Cevapla