Arkadaşlar para konusunda hesap yaparken rezil oldum size de oluyor mu böyle şeyler :(?

Bir telefoncuya gittim bana para üstü 90 vermesi lazımken 60 verdi geri gittim istedim kalanı 20 verdi kafamı toparlayamadım çıktım 10 daha vermesi gerekirdi, orda insanlarda vardı ne salak kız demişlerdir of :(
Arkadaşlar para konusunda hesap yaparken rezil oldum size de oluyor mu böyle şeyler :(?
Cevapla