Dünden beri harçlık dağıtıcam 10 kişiye diyerek birsürü kişi banka hesaplarını paylaşıyor. Görgüsüzlük değil mi bu like'a para dağıtmak falan? Saçmalalar iyice bence!

Dünden beri harçlık dağıtıcam 10 kişiye diyerek birsürü kişi banka hesaplarını paylaşıyor. Görgüsüzlük değil mi bu like'a para dağıtmak falan? Saçmalalar iyice bence!

Bankamatik den para çekerek ben arkadaşlar dan saklamaya çalışıyorum ya da ne kadar paran var diyene söylemiyorum ama bazı insanların sahip olduğu tek şey para bu yüzden paylaşıyorlar
İki dk'lık shopla hesabımda milyon dolar varmış gibi gösterebilirim.
O gördüğün tweetlerin hepsi etkileşim almak için. Yoksa kimsenin kimseye para dagıttıgı yok.
Bugun bi tweet gördüm. Hesapta 247 milyon dolar vardı. O para merkez bankamızda yok mk
Uff bütün sırrı bozdun amaaa
@bekleyeninim sır olmadıgını ikimizde biliyoruz :A
Sadece buna inanan insanların varlığı gerçekten sır olabilir 😀
Gerçekten ya ve üzülüyorum onlara
Dimi ya kendime üzüleyim 😂
Cevap
64Cevap
İnsanımız görgüsüzlük konusunda çok iyidirler
Evet saçma
Gece gunduz ugrasip daha ne kadar gorgusuzluk yapabiliriz diye toplanti mi yapiliyor beyin firtinalari sonucu mu bulunuyor bu akimlar... eskiden bir yeni gelin teroru vardi simdi her sey terör ya
normalde böyle şey demem ama bu ne görgüsüzlük saçmalık ayrıca bdnım bankadakı hesaplarım bunların bya uzerinde bız edebımızle yasıyoruz mıllet kus kadar parayla hava atmaa kalkıyor 😊😁
Googledan alıyorlar yüksek paralı resimleri atıyorlar. Millette inanıyor. Twitter’da her bayramda yapılan bişey
Ülkenin cogu görgüsüz zaten, iste okul bitirmekle, iki üc sehir gezmekle görgüllü olunmuyor, . hayirin gizlisi sevapdr
Görgü bir kişilik göstergesidir. Herkeste bulunan bir şey değil. Yurt dışından caka satanları tespit edip vatandaşlıktan atmak gerekir.
Gormedigin oglu olmus cekmis koparmis o hesaptakileride para sanip havami atiyor cahil yobaz gormedikler
Hayır "çekilişle para vereceğim, harçlık vereceğim" dersin de yani hesabında ki paranın fotoğrafını paylaşmak nedir? Görgüsüzlük demek az kalır bence.
Bir yakalarsam fena yaparım adamı ben zaten. 😃 Karşıma çıkmasın biri böyle ben satın alırım onu. 😎
Gerçekten parası olan bunu sağda solda sergilemez. Buna halk arasında keriz düşürme diyorlar..
480 bin parayla da hava atmak ne bileyim aşırı cringe jdjff utandım onların adına baya ahahah.
hatta görgüsüzlüğün daniskası
parayla adamlık olmaz caka satılmaz para bu arkadaşları bozmuş
Esas görgüsüz finansal köle arayan kızlar bence.
O kadar parasi varsa gitsin kendine bir karakter satın alsın. Bu sekilde olmaz
Aileden zengin olmuş vasıfsız dünyayı düz sanan tipler çoğu
Bu tarz paylaşım yapanlara dümdüz sövüyorum.
Görüşümü beğen harçlık vericem sjsjsj
Tamamen saçmalık
Para mı bunlar ya ortalama bir ev zaten 800 900 bin. 400 bine 0 araç bile alamıyorsun
Banla hesaplarımı paylasamam fidye için kacirabilirler nolur nolmaz asjdjsjs
Etkileşim almaya çalışmak ezikliğinin başka bir versiyonu
Evet çoğu da yalancı parası ile hava atan gorgusuzler
Twetter da bu moda. Spor fenomenleride forma veriyorlar
Bunların hepsi şirket hesabı
Şahsi hesabı olan bir insan bunu yapmaz
Kodumun sidiklileri buna paramı diyorlarmış 100bin dolar bile yapmıyor 😄
Bir de borsacıları var bu görsüzlerin özellikle kritotoda..
Ona gösteriş deniyordu sanki. p soldaki reise saygılar
Bizim halktan bazı kişilerin görgü seviyesi işte. Ne bekliyorsun ki?
Ceplerinde kuruş yoktur onlar milletten harçlık bekliyor dur emin ol aptallar
Sosyal medya gucu gunumuzde cok onemli bir hale geldi o yuzden insanlar surekli takipci kasmaya calisiyorlar ne kadar cok takipcin var o kadar cokcpara demek yani bunlarin dagittigi para kazandigi paranin yaninda devede kulak kalir
Gösteriş yapıyorlar. 250₺ 10 kişiye yazmış o kadar paraya ben bile bundan fazla harçlık verdim
İşin garibi nasil vuruyolar bu paralari ya biz cok salagiz ya da adamlar yapiyor yani bilmiyorum
Bu tam olarak şey oluyor aslinda bankalarında o paralar zaten yok da hani bu şekilde harçlık ayağına buradan işte para düşkünü ne kadar kadın varsa yazarlar bana umudu sadece.
Şirket hesabı veya şop falandır o kadar parası olan adam twitterda takılmaz inanma
Öküzlük faizleri haram parayı işte böyle gösteriş yapıyorlar bunlara düşen çok kalitesiz kızlar var
Ömrüm boyunca milyon tl biriktiremem valla çok para o
10k like için para dağıtacağıma gider o parayla lahmacun yerim daha çok qeyiflenirim a
Ben göstersem yarısı üzerime atlar yarısı da yalan der
Ne fakirim banka hesabım bile yok:)
Görgüsüzlük elbette ama umurumda değil
çoğu fake hesap ya da yalandan diyorlar
her yer dilenci doluyken nesi yanlış?
Beğenenlere ne demeli
Görgüsüzlüğün daniskası
Biri vadeliye bağlamış zaten. Zarf atıyorlar 🤭
Bu kadar param olsada göstersem jsjd
evet çok büyük görgüsüzlük
Bakkal açsan 500 bin TL zaten.
bunlarda paramı knka :D :D
Ben de atayım mı 25 TL var jsjsjsjs
Kim kime para dağıtıyor ula
aciz adamlar hepsi boşverin
Rezalet başka bir şey değil
Görgüsüz dağ ayıları xD
Görgüsüzlüğün ötesi rezillik
çok iyi bence millet para kazanıyor işte
benım yardım ettıghım olmustu :D
Bence yalan ve görgüsüzlüğün daniskası
Mallar, benim de 1 milyonum var, görgüsüzlük, ayrıca kime ne
Mal mı yok Türkiye’de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?