Bankacılık ve opratörde her işlemde para alınması saçma değil mi?

Kredi kartı mı direk yıllık kart ücreti
Mobil ödeme mi direk mobil ödeme hizmet ücreti
Havale, eft ve fast mı direk işlem ücreti
Bankamatik kartı ile sigara mı abi 1 tl komisyon alırım
Bu nedir arkadaş yaa. Bıktım. Herkes tutturmuş bir yol. Nakit ile mi gezicem illa ki? Napayım yanımda hep 2k nakit ile mi dolaşayım? İnternetten hiçbir ürün almayayım mı? Nedir bu ücretler arkadaşlar. Her şeyde para almaya çalışıyorlar. 10 lira abonelik aldım. Operatör direk mobil ödeme hizmet ücreti diye 7 lira kesmiş. Aldığım şey kadar para mı ödücem? İptal de etmiyorlar. Müşteri hizmetlerine bağlanmak bile ölüm. Elden taksit alayım de hele ürünün 3 katı ücret ödüyorsun. Ben neden ekstra para ödüyorum siz niye ödüyorsunuz? Millet evine ekmek alırken kısmaya başlamış bunlar hala milyarlarca lira kazanma derdinde
Bankacılık ve opratörde her işlemde para alınması saçma değil mi?
Cevapla