Kredi kartı mı direk yıllık kart ücreti
Mobil ödeme mi direk mobil ödeme hizmet ücreti
Havale, eft ve fast mı direk işlem ücreti
Bankamatik kartı ile sigara mı abi 1 tl komisyon alırım
Bu nedir arkadaş yaa. Bıktım. Herkes tutturmuş bir yol. Nakit ile mi gezicem illa ki? Napayım yanımda hep 2k nakit ile mi dolaşayım? İnternetten hiçbir ürün almayayım mı? Nedir bu ücretler arkadaşlar. Her şeyde para almaya çalışıyorlar. 10 lira abonelik aldım. Operatör direk mobil ödeme hizmet ücreti diye 7 lira kesmiş. Aldığım şey kadar para mı ödücem? İptal de etmiyorlar. Müşteri hizmetlerine bağlanmak bile ölüm. Elden taksit alayım de hele ürünün 3 katı ücret ödüyorsun. Ben neden ekstra para ödüyorum siz niye ödüyorsunuz? Millet evine ekmek alırken kısmaya başlamış bunlar hala milyarlarca lira kazanma derdinde
Mobil ödeme mi direk mobil ödeme hizmet ücreti
Havale, eft ve fast mı direk işlem ücreti
Bankamatik kartı ile sigara mı abi 1 tl komisyon alırım
Bu nedir arkadaş yaa. Bıktım. Herkes tutturmuş bir yol. Nakit ile mi gezicem illa ki? Napayım yanımda hep 2k nakit ile mi dolaşayım? İnternetten hiçbir ürün almayayım mı? Nedir bu ücretler arkadaşlar. Her şeyde para almaya çalışıyorlar. 10 lira abonelik aldım. Operatör direk mobil ödeme hizmet ücreti diye 7 lira kesmiş. Aldığım şey kadar para mı ödücem? İptal de etmiyorlar. Müşteri hizmetlerine bağlanmak bile ölüm. Elden taksit alayım de hele ürünün 3 katı ücret ödüyorsun. Ben neden ekstra para ödüyorum siz niye ödüyorsunuz? Millet evine ekmek alırken kısmaya başlamış bunlar hala milyarlarca lira kazanma derdinde
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
İyi git bunu bankala konus
Konuşuyorum zaten 3 banka ile ilişkim kalmadı. Hesaplarına varasıya hepsini kapattım. Hala yüzsüz gibi arıyorlar. İşte size şöyle kampanya böyle kampanya falan verelim diyorlar.
Ee yapar sana kapama dedindeler
İşte bunu kullanırken yapsalar ya. Kapatınca yapıyorlar. Operatör de öyle. Sen faturalısındır ödemeni yapıyorsundur. Problem yok. Memnun kalma kapatcam de ooo hemen kampanya böyle indirim bir sürü elde tutma çabası
Eee tabi öyle olacak
Nakite geçicem zaten. Borcum yok bir şeyim yok. Uğraşamıcam 😅
E yaparsan yap banae
Doldum kusura bakma sana yüklendim biraz. Özür dilerim..
Enpara kullan
Oda aynı b. kun laciverti. Fark yok ki
Hiçbişeyi öderken para kesmiyo