şu an litresi 32.32 TL civarlarında geziyor.. 21 Temmuz cuma gününden itibaren geçerli olmak üzere 1.22 TL zam bekleniyormuş. 33.50 civarlarına gelecek işte.. 40'a doğru gidiyoruz:))

şu an litresi 32.32 TL civarlarında geziyor.. 21 Temmuz cuma gününden itibaren geçerli olmak üzere 1.22 TL zam bekleniyormuş. 33.50 civarlarına gelecek işte.. 40'a doğru gidiyoruz:))

Gerici kafalarla becerikli Cumhurbaşkanı da seçilemez hiçbir şey olmaz zamöın olmasına kendim için üzülüyorum ama toplum için seviniyorum. Gericiliklerinin sonuçlarına katlanıyorlar. Sonuöta herkesşn düşüncesine saygılıyım ama gerici olmasaydık zam gelmezdi
Cevap
51Cevap
Olur evet
Bugun benzin alırken 50 TL olmazsa ben bunların diye pompacı abiyle sohbet ettim hakk bu akp zihniyetinde olanlara hakk refah yaşamı kendilerine layık görmeyen iğrenç bir toplumuz.
Bence az buluyorum bu zamları ülkenin yarısı 20 senedir kazanan bıkılan adama veriyo yarısı 15 yıldır kazanamayana veriyo ondan bu xamlar yetersiz kalıyor :)
Muharrem size demisti olm 2022 erdogan tekrar secilirse bardakla mazot alirix diye aglamayin simdi
Allah bin beter etsin destekleyenleri hep beraber beter olalım inşallah bundan sonra düşene bir tekmede ben vuracağım saygı sevgim kalmadı kimseye
Akpliler düşünsün arabam yok kafam rahat
yorumlarda gözlerim bu videoyu arıyordu
Daha bu gün 1200tl lik aldım 1 depo bile yapmadı 36lt geldi topu topu. Allah belasını versin sorumlusu kimse. Lanet olsun böyle düzene.
Öyle bir cakalim ki halk bellerini dogrultamasinlar diye laf dendi seçim zamanı.. şimdi çakma zamanı halk hak ediyor 100 TL olsun litresi
Olsun ekmekte 20 lira olsun benim icin hic önemli degil. Bundan sonra böyle
Erkek erkeğe mi evlenseydik,
Hayvanla mı evlenseydik.
Böylesi daha iyi :)
Isterse 500 lira olsun nokta umursamam oy veren %52 hak etti
Kullanmayın havay temizliğini düşünmüş olabilirler At arabası daha iyi
Hüloooooooooooooooooğğğğğğğ Eduvan Eduvan Eduvaan
Bira gırgırına 50 tl olsun diyordum , ciddiye alacaklarını bilmiyordum 🤣
Ona oy verenleri toplumsal olarak dışlamadigimiz sürece 5 sene sonra da o seçilecek.
Kötü yönetimin ve yolsuzlukların bedelini halka ödetiyorlar, ok %52 hak ediyor bunu ama %48 suçu nedir?
Çok yaşa erduvan erduvan soğan ekmek razıyız reis. Allah'ın cezaları
Aynı düşüncedeyim
5 ton aldım seçimlerden önce 18 TL iken 3 5 yıl umrumda olmaz Türk milleti her şeyi hak eden bir millet inşallah 100 TL olur litresi
Fazla değil millet 2 gün kontak kapatsa eski fiyata geri döner ama nerde o millet
Erdoğannnn erdoğannn erdoğannnnnnn ahhh içinizden gectin Erdoğan
Avrupa'nın Arjantin'i olduk her an her şey olabilir.
Zamımıza koyuyorlar xd
Yıl sonuna 41 TL olur görünen o
Yeter artık ya gelmesin artıj yeter
@Kirginimcokk0 daha dur
Ya anasını satayım 300 lira benzin aldım sadece iki dis doldu eskiden 3 4 dış doluyordu en azından şimdi bir diş dolar anca valla bıktım yaa ne için çalışıyoruz hiç bir bok alamıyoruz anasını satayım ben de daha evlenmedim bile bir sürü masraf her şey
Ben 400 liraya depoyu doldurduğumu biliyorum
Anasını satayım herseyin bizim dönemde boka sarması peki?
Allah belamızı böyle verdi heralde , şanslıyım ki evi zamanında almışım yoksa toptan patlardık
Allah'tan evi almışsın ben de Allah'tan dolar 9 Ken araba aldım yoksa nah alırdım memurum hiç birsey yapamıyorum anlamadım ki param su gibi gidiveriyor bitiyir hemen
Öyle , markete selam verince 200 lira gidiyo
OHHHH PARALAR MİLLETE GİDİYOR OHHHH
Yakın zamanda olacak gibi
Bu gidişle olur ama bir sey olmaz
yaparsa Ak parti yapar :-)
Tabanlara kuvvet dönemi başlıyor
kafayi yiycem yeminle sinirden şuraya bak
40 falan iyi deriz ileride daha da artar bence
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Ben hep 50 liralık almıyorum
Maaşlar nekadar artarsa okadar zam gelicek
Insallah otobus biletleri zamlanmaz😢
Kredi çeker binerim artık 🥴
50 yi geçecek
50 TL bekliyorum
50 tl olur umarim :)
iyi oldu mng
Oooggghhhhhhhh olsun
50 60 olsun az bile bu millete
Ohhh. 😃😃😃
Umarım 100 olur
olacak gibi
Gelsin dokunmaz bana hacı
Oh çok güzel haber
Olmaz
Olmaz
Hakikaten araba aşırı Masraf olacak
Olsun daha çok olsun
40 ta kalmaz
Olabilir
Herseye zam zam
50'de olur.
Çok zam gelecek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?