20 Ocak Cumartesi 00.00'dan itibaren litre fiyatına 1 ila 1,15 TL arasında zam bekleniyor. Eğer zam yapılırsa litre fiyatı 40 TL'yi aşmış olacak.
Bence bu sene sonu en az 50 TL litresi olur.. Bekliyorum yani.

20 Ocak Cumartesi 00.00'dan itibaren litre fiyatına 1 ila 1,15 TL arasında zam bekleniyor. Eğer zam yapılırsa litre fiyatı 40 TL'yi aşmış olacak.
Bence bu sene sonu en az 50 TL litresi olur.. Bekliyorum yani.

arabayı satın alırken 2-3 kat vergi ödüyorsun, her yıl mtv sigorta muayene vs ödüyorsun, akaryakıta kat kat vergi ödüyorsun ve en önemlisi bu sadece arabası olan için geçerli değil. kuru ekmek fiyatında bile bunun payı var. ekmek gıda vs her şey marketlere gelirken nakliye maliyetindeki her artış fiyatlara yansıyor
Allah başımızdan eksik etmesin
ülkemizi öyle güzel yönetiyor ki zam görmediğimiz gün yok
sorunuza gelirsek Mayıs ayından sonra her şey iki katı olacak
Cevap
47Cevap
Bence daha yüksek olur yıl sonuna kadar
7 liradan 2 yıl önce Ocak ayında liyorduk şu an 41 lira yüzde 600 enflasyon ortada bunu destekleyenler alkış tutanlar devlet malını kendi malı gibi kullananlara verigleri çarçur 3dip ayakkabı kutularina saklaya Lara esin3 dostu a çevresine dagitanlara söylemeye çok şey var ama malum narkozu din olanın aklı yerind3 olmaz
Bu yılı 60-65 bandında kapatır. Mevcut ekonomi yönetiminin kafasındaki rakam 2-2.5 $ 'dır. Yakın tarihte o noktalara gelir😉
Tüm market raflarına yansıyacak bir zam.
Sonra da ooo asgariye ve emekliye maaşına zam yaptı reis. Alkış tutalım
Sen bekliyorsan kesin yaşanır türbanlı Sümeyye
valla ne olurrsa olsun koyun ülkesi alırlar itirazı olmaz kimsenin
dolar 40 45 lira bekleniyor ona gore vergisini cart curtunu yapin matematik isi
Biz hep 50 tllik alıyoruz zaten gelsin istediği kadar (!)
Zamlar gelsin şjdj Sene sonuna kadar 60 70 olur mu ki
Dolar yıl sonunda 40 lira bekleniyor MB tarafından. 50 den fazla olacaktır.
Ağlamak yok lozan daha yeni bitiyor sabırlı olun
Hemen gidip fulleyelim... 1 dk zaten 40 lt alıyor depom 🤔 amann uğraşamam
Ben gaz kullanıyorum markete hastaneye gitsem yeterli
2025'te litresi 70 olacak bu daha iyi günleriniz😀 İyi ki araba kullanmakta kötüyüm 😀😀😀
Onların doları varsq bizim de sa. ak milletimiz var 😂🤣🤣🤣
Gelsin gelsin. Oy veren koyunlara az bile. Arada biz de yanıyoruz o da ayrı konu..
psikolojık sınır 50 , oraya kadar rahatız ondan sonra katliam çıkar
Ekonominin sorumlusu benim bbeeeennn diye bağıran vatandaşa sormak lazim 100 u bulurmu diye
60 tl olur secimden sonra gecirec3klerde korkuyorlar malum seçim var..
çok da dertti ya ben hep 50 tl'lik alıyorum bana koymaz
1000 TL olsun, bu halka bu yönetim mustehak
50 olsun 100 de olabilir
Ooo harika devam muhteşem
60 TL olabilir bence
Deveye binicek yakında ümmet
Maşallah bereketli olsun bu zamlar
40 mı seçimden sonra 80 lira olur
100 lira olsun. Yaşasın Reis
Neyse ki arabam yok sghjj
En ucuz turkiyede YAKIT daha ne olsun
Araban bar derdin var işte
olsun tabi. 100 lira olsun...
Belediye seçimlerinden sonra katlamalı gider
ALLAH tan bisikletim var :)
bu sene sonunu görebilecek miyiz acaba
Çocuğun kolu iyi bu arada
Güçlü duruyor kaba değil
Niye moralimizi bozuyorsun, ajanmısın kızım sen
Seçimden sonra asıl olaylar
Halk mennun daha da yapsalar sesleri çıkmaz:)
daha fazla gelse keşke?
50 - 55 civari
Normaldir
Sene sonu 100 olacak mustehaktir
60 tl üstü
Tabanlara kuvvet
Kontak kapatmayi ogrensek
Ben hep yürüyorum
Seneye kadar 60 ı geçecek
Ucuzmuş.
Normaldir
79 civari
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?