
Cimri
Nezaketsiz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Günaydın; davet ettiği halde ödeyemiyorsa muhtemelen cüzdanını evde unutmuştur. Ödemeye yanaşmayacağına dürüstçe cüzdanı evde unutmuşum üzgünüm deseydi nezaketsiz davranmamış olurdu. Nezaketsiz bir davranış biçimi olarak görüyorum.
O sırada sadece kendimi ödeyip onu sap gibi bırakıp gitsem mi yoksa centilmenlik yapıp hepsini ödeyip mi kalkıp gitsem buna karar vermeye çalışırım😂
Cevap
61Cevap
Cimridir tabi ki de nezaketsiz de denebilir. ama bir kişi bencil ise genelde hiç para ödemez para konusunu bile açmaz sürekli karşısında ki kişiden bekler çünkü
Parası yoktur belki diyenler olmuş parası olmayan biri yemeğe de davet etmez etsede borç alır birşeyler ayarlar rezil olmamak için
Bunun cimrilikle veya nezaketsizlikle alakası yok yemeğe davet ettiği kişiden para yemek için ayarlanmış bir oyun yaptığı
Ya belki garibimin parası yoktur niye kötü açıdan bakayım olaya 😂😂😂
O zaman yemeğe gidelim demesin ala ala 😂
Ya da acıktıysada acıktım ama param yok desin bizde cimri demiyelim.
Ya ucuz sanmıştır yemeği öyle olmamıştır alla alla sevmiş adam belki birlikte bulaşık yıkamak istiyordur 😂😂😂😂😂
Yaa al işte ben gibi safsın kızım sen 😂
İşin ucunda aşk varsa saflık yanımda halt yemiş lotus😂😂😂😂🖤
Bir erkeğin yemeğe götürdüğü halde hesabı ödemeye yanaşmaması, genel olarak nezaketsiz bir davranış olarak kabul edilebilir. Ancak, kişilerin maddi durumları ve ilişkideki anlaşmaları da bu durumu etkileyebilir. Her durumda, ödemelerin nasıl paylaşılacağına dair açık bir iletişim ve karşılıklı anlayış önemlidir. Her iki tarafın da nezaketli ve adil davranması ilişkinin sağlıklı ilerlemesi açısından önemlidir.
hayatta ciddi olmadığım birini anca parka götürrüm bazen 4 kişi oluyon birden biri lüks cafe veya restaranto yöneliyor , kaçcanmı? olan ödesin.
Muhtemelen beleşçi bir kadına ima yoluyla ders vermeye çalışıyordur bu adam. Başka bir açıklaması yok
😂Ne çekti bu erkeklerde kadınları yedir yedir doyuramadılar. İşiniz zor valla iyi ki kadın doğmuşum😂
Tutumlu erkek denir. Biz erkeklere zulüm yapıyorsunuz. p haklarımız yeniyor bizler her şeyin bedelini ödemek zorunda mıyız!!!
Parası olmayabilir, cimri olsaydı yemeğe davet etmezdi.
arkadaşlarım gel dışarı çıkalım diyor hesabı kendim ödeyince karşımdaki nezaketsiz mi oluyor
Beleşçı kadınlar alıştırmış macoları. Normal güzel ozgür hayatı olanlar böyle seyleri dert etmez. Hesap ödenir de ödetilir de yani kimse kimseye mubtaç değil sonucda. Eğer ki taraflardan biri mubtaçsa bunu iki tarafta biliyordur zaten
O götürdüyse ve sevgilimse o sefer o ödemeli. Ödemiyorsa hoşlanmam, sonuçta o götürmüş.
Gariban , kader mahkumu hatta boynu bükükler denir🤣
Hödük denir. En azından nezaketen ödüyormus gibi yapsaydı...
Vardir belki hakli bi sebebi desek olmuyo mh bi kadar kotu olmayin
Yapılan davranışı nezaketsiz bir tutum olarakta ifade ederiz ama bu direk çimrilik olur
Kabahati Böyle bir erkekle yemeğe çıkan kadında bulurum ben
Hiç birisini işaretleyemedim, parası yoksa baştan söylemeli bence
Mk fukarası ne halt yemeye yemeğe davet ettin o zaman , denir
İkisi de denir centilmen bir erkek asla kadına hesap ödetmez
Nezaketsiz denir! Alt tarafı iki yemek iki bira ısmarlayacak! Sanki Çırağan Sarayı’nda düğün yapıyor gibi! Bir kadından hiç elini cebine atmıyorsa orada bir dur derim yani… Hiçbir kadının ATM’si olmayın beyler!
Devamlı yaparsa cimriliktir. Ilk buluşmada yapmazsa nezaketsizlik. Onun haricinde alman usulü ödemek ya da birgun bir o bir sen ödemek de olabilir.
Bir çok sebebi olabilir mesela Paraya önem veriyormu diye bakıyor olabilir senin için böyle biriysen zaten gitmeni bekliyordur
Aklın yolu bir gayet makul bir sebep. Ben de bu sekil de düşünüyorum. Ben asla hesap ödetmem kısmı da magandalık maçoluk
Yüzyılın ayarını çekerim öyle adama ben bir daha bir kadınla yemeğe çıkarken 3 kez düşünür her yere rezil ederim mekan dahil..
Kısaca öküz denilir, peki öyle bir erkeği seçip yemeğe giden ve bu duruma düşen kadına ne denilir? 🙄
Hiç
Biri Türkiye de böyle bu iş sonra da erkeğe bu yakıştırma yapıyorlar asıl anlayışsız nezaketsiz kadınlar
İkisini de diyebiliriz. Ama en çok nezaketsiz denir. Çünkü yemeğe davet ettiyse hesap da ondan olmalı. O kadar.
Bu iki kelimenin yanına farklı kelimelerde eklenebilir , naçizane benim fikrim bir kadına asla hesap ödetmemeli bir erkek🙏🍀🦋☕
Sebep?
Aslında her ikisi de..
Davet eden, öder. Usul budur. Üstelik bir kadını davet etmiş, duble özen gerekir.
Pislik denir asla ikinci şans verilmemesi gereken bir erkektir hem yemeğe götürüp hemde parayı karşı tarafa yüklemesi adiliktir s i k t i rsin evinde oturup yesin o zaman
Neden yemeğe götürüyor o zaman bazı erkekler parası olduğu halde yanaşmaya biliyor
Her ikisi de, Denir. Erkeğin Parası Yoktur. Niye Götürmek için teklif ettiğini Sorsan, donar kalır.
İkiside denir cimriden nefret ederim uzak duracaksın anında
Tutumludur; nezaketsiz değildir, ne istediğini bilir, ayakları yere sağlam basan cinstendir. Bir kadınla yemeğe çıkıyorsa, bilir ki herkes kendi hesabını ödemesinden yanadır.
Davet edip de ödemiyorsa hem pinti hem saygısızdır. Tekrar görüşmemek en doğru seçimdir.
Odetiriz o hesabı yemek yedik ve ilk yemeğimiz parasını da buz vereceğiz yok öyle
Pinti denir, paran yoksa davet etme bu kadar basit
Ayıp etmiş olur davet ediyorsan ödemeyi göz önüne alacaksın
ne denir bilmem ama erkek denmez. adam denmez, madam belki
Öküzün önde gideni denir hem yemeğe götürecek hem hesap ödemeyecek. sana düşündürmemesi bile lazım.
aşırı cimri ve görgü kurallarını bilmeyen kendisini geliştirememiş erkek denir
Cimri olsaydı yemeğe götürmezdi. Bildiğimiz nezaketsiz olur bu insan 😕
Bir çok şey söylenebilir. Eğer ki gerçekten bir mazereti yoksa.
😁😁 saka gibi valla
nezaket kurallarını bilmiyordur
Erkekler hesap ödemesin bence artık yeter
İkisini de demek makbul bence.
o yemege götürmüşse tabi ödeyecek
Beleşçi denir. Boş mezar bulsa girecek denir🙄
ayıp bence en azından ortaklaşa ödemeye davet edilebilir
yani ilk zamanlarda o sonra kız ödeyebilir bence en iyisi ortası bu bu cimrilik değil yani
Cıxxx D*angalak denir! Uzak dur O h*anzodan...
Hem cimri hem nezaketsiz ö küz
🤣🤣🤣🤣
😊😊😊
Sende pastadan bir dilim bile vermedin .. pastayı paylaşamamak da öküzlük mü olurdu 🤣🤣 bu öküze çok güldüm ya🤣🤣🤣🤣🤣
Tek yemeyi seviyorum napim😂😂😂
Pinti de değilsin ama biraz sendede gıcıklık var 🤣🤣afiyet olsun
😄😄hahah sağ ol
😊😊😊😊🤭ricaederim
Yani arkadan bıçaklamıs hissi verir
Cimri denir
cimridir
Cimri
Her ikisi de
Nezaketsiz.
Hem cimri hem nezaketsiz aslında ama c>n
Cimridir
Cimri denir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?