Çalışıyorum babam parayı alıp bana harçlık veriyor. Ne yapmam lazım?

Hadi, harçlık vermemesini geçtim işe gidyorum onuda elimden alıyor sadece 2 ayda bir hattıma 150 TL kontör yüklüyor bide okula haftada 20 TL veriyor oda geçen gün kontör yükledim diye bu hafta okul harçlığımı vermedi arkadaşlarım her gün para harcıyor ben ise harcamıyorum bişey alamıyorum. Zaten sabahın köründe kalkıp okula gidiyorum bişeyde sabah yiyemiyorum sabahın köründe öğle arasına kadar aç bekliyorum.

Çalışıyorum babam parayı alıp bana harçlık veriyor. Ne yapmam lazım?
Cevapla