Arkadaşlar kaç yaşına geldim babam maaşıma el koyuyor.
Okuyorum ayriyeten çalışıyorum paranın tamamını alıyor bir kısmını isteyince de ben sizin için yıllardır çalışıyorum lan diyor. Benim yorgunluğum uğraşım alın terim adamın umrunda bile değil. Tamam eve katkı sağlamak isterim bende ama tamamını alması zoruma gidiyo sonuçta banada lazım oluyor ihtiyaçlarım oluyor. Neyse uzun zamandır böyle. Napmalıyım arkadaşlar bir tavsiye verin.
Okuyorum ayriyeten çalışıyorum paranın tamamını alıyor bir kısmını isteyince de ben sizin için yıllardır çalışıyorum lan diyor. Benim yorgunluğum uğraşım alın terim adamın umrunda bile değil. Tamam eve katkı sağlamak isterim bende ama tamamını alması zoruma gidiyo sonuçta banada lazım oluyor ihtiyaçlarım oluyor. Neyse uzun zamandır böyle. Napmalıyım arkadaşlar bir tavsiye verin.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar