Babam maaşıma el koyuyor arkadaşlar ne yapmalıyım?

Arkadaşlar kaç yaşına geldim babam maaşıma el koyuyor.
Okuyorum ayriyeten çalışıyorum paranın tamamını alıyor bir kısmını isteyince de ben sizin için yıllardır çalışıyorum lan diyor. Benim yorgunluğum uğraşım alın terim adamın umrunda bile değil. Tamam eve katkı sağlamak isterim bende ama tamamını alması zoruma gidiyo sonuçta banada lazım oluyor ihtiyaçlarım oluyor. Neyse uzun zamandır böyle. Napmalıyım arkadaşlar bir tavsiye verin.
Babam maaşıma el koyuyor arkadaşlar ne yapmalıyım?
Cevapla