Kapalıçarşı'da Dolar 20 TL'yi geçti. Özel bankalar neden 19.30 TL'den alıyor?

Bizim paramızla bizi kazıklıyolar vatandaştan doları ucuza alıp Kapalıçarşı'da yüksekten bozduruyor bankalar, bu nasıl bir ekonomidir! İnsanlarla alay ediyorlar resmen

Dolar seçimden sonra net 25 TL'yi görür aklı olan Dolar, Euro alsın

Kapalıçarşıda Dolar 20 TLyi geçti. Özel bankalar neden 19.30 TLden alıyor?
Kapalıçarşı'da Dolar 20 TL'yi geçti. Özel bankalar neden 19.30 TL'den alıyor?
Cevapla