Öncelikle bilmemek değil öğrenmemek ayıp. Merkez bankası keyfine göre neden para basamıyor? Araştırdım ama anlayamadım?

Araştırdım biraz ama rezerv falan diyor olayı basit bir şekilde anlatabilir misiniz?
Öncelikle bilmemek değil öğrenmemek ayıp. Merkez bankası keyfine göre neden para basamıyor? Araştırdım ama anlayamadım?
Cevapla