Bankaya 30.000 tl borcum var cuma günü hacize gelecekler çok korkuyorum bişey olir mu acaba üstüme hiçbir şey yok ve çalismiyorum?

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar mal beyaninda bulunmadikça ve odeme sozu vermedikce hapis cezasi yokmuş
Bankaya 30.000 tl borcum var cuma günü hacize gelecekler çok korkuyorum bişey olir mu acaba üstüme hiçbir şey yok ve çalismiyorum?
Cevapla