Eski sevgilim Hatay'da yaşıyordu, depremde vefat etti. Vefatından önce verdiğim borcu devletten talep edebilir miyim?

Borç olarak verdiğim parayı talep edebilir miyim yoksa artık hiç bir şekilde bir hak iddia edemez miyim? Bu konuda bilgi sahibi olan var mı?

Güncellemeler
+1 yıl
Burada beni eleştiren kişiler HADDİNİZİ bilin bence. Ben sadece alıp alamayacağımı merak ettim, kesinlikle almak istiyorum demedim. Ayrıca sizden daha çok üzüldüm. Deprem zamanı cinsellik sorularında cirit atanlar, bugün ne yemek yesem diye sorular soranlar lütfen duyar kasmasın. 1200 TL sizin için komik bir mebla olsada benim için büyük para.
Eski sevgilim Hatay'da yaşıyordu, depremde vefat etti. Vefatından önce verdiğim borcu devletten talep edebilir miyim?
Cevapla