Deprem bölgesindeki 10 il, ülkemizin tarımsal üretiminin %17 sini karşılıyordu. Bu durum, enflasyonu menfi etkiler mi? Ne yapmalı?

🧑‍🌾
🧑‍🌾

Bölgeye acil tarım danışmanları aranmalı ve onlarda bir süre o bölgede yaşayarak fiilen üretim çalışmalarında yer almalı.

Gübre, mazot, yem, elektrik, su vs. gibi zorunlu giderler toprak sahibine değil, fiilen üretimin içinde yer alan üreticiye yapılmalı.

Sizce başka neler yapılabilir?

Deprem bölgesindeki 10 il, ülkemizin tarımsal üretiminin %17 sini karşılıyordu. Bu durum, enflasyonu menfi etkiler mi? Ne yapmalı?
Cevapla