1.300 TL kira verdiğim ev sahibi, şu an 3.500 kira istiyor. Mahkemeye verebilir miyim?

1300 kiraya oturduğum evi 3500 kira istiyor 🥺 ne yapacağım şikayet etmek istiyorum

Güncellemeler
+1 yıl
şu an kiraya 3700 diyor
1.300 TL kira verdiğim ev sahibi, şu an 3.500 kira istiyor. Mahkemeye verebilir miyim?
Cevapla