Depremin ardından gerçekleşen çimento hisselerindeki yükseliş sosyal medyada tepki çekti. Canımız bu kadar değersiz mi?

Bu nasıl bir bencilliktir? Bu nasıl bir vicdansızlıktır?

İnsanlık ölmüş..

Depremin ardından gerçekleşen çimento hisselerindeki yükseliş sosyal medyada tepki çekti. Canımız bu kadar değersiz mi?
Depremin ardından gerçekleşen çimento hisselerindeki yükseliş sosyal medyada tepki çekti. Canımız bu kadar değersiz mi?
Cevapla