- İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı.
u +1 yılEvet amaçları prim kasmak tabi ki, zaten bu kişiler genelde olayın ciddiyetini anlamazlar. tek dertleri reklam yapmak ya da prim kasmaktır, yani bir şekilde ünlü olayım ya da herkes benden bahsetsin diye düşünürler. zaten yaptıklarının kendileri de farkında değiller yani dalga geçip çoğu insanı sinirlendirdiklerini bile fark etmiyorlar. çünkü bu tarz insanlar da duygu olmuyor genel olarak.
21 Yorumla- +1 yıl
Çok yazık, halbuki insanlığa bir gram faydası dokunsa belki nelere katkı sağlayacaklar
En İyi Cevaplar
2 vaka ergen. Ergenler böyle durumlarda aşırı saçmalayabiliyor. Trajik bir olay olduğu için basit bir ergen hatası toplumun öfkesini harelete geçiriyor. Keike saçmalamasalardı.
Öbür kadın da bana deli gibi geldi. Akli dengesi yerinde değil.
Sadece discorddan arayıp dalga geçen picce bilendim ben. O da ergen ama, anası babası nasıl yetiştirmiş. Neyse11 Yorumla
+1 yılBen hepsinin videolarını izledim de. Doğru dürüst cümle kurmaktan aciz olup yarım akıllarıyla dalga geçiyorlar birde. Özellikle ortadaki t*ravesti mi g*ay mı daha ne olduğu belli olmayan şuursuz o haliyle gel dalga geç. Tövbe haşa Allah'a Allah senden razı olsun diyordu. Bunların aklı dengesi yerinde değil ki kansız soysuz bunlar
30 Yorumla
+1 yılPrim bile bir yere kadar insanlık dışı bir şey bu bir insan ne kadar kötü olabilir dedikçe daha da beterleri çıkıyor böylelerini yaksınlar gerçekten ya çok diyecek şey var da neyse...
12 Yorumla- +1 yıl
Maalesef evet, haklısınız...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
45Cevap
+1 yılBöyle insanlar vicdanlığın yoksun kişiliklerdir başına gelmedikten sonra neyin ne olduğunu anlaması imkansızdır kabul ediyoruz Bizim de başımıza gelmedi Ankara 'da yaşıyorum lbette oradaki insanların yaşadığı durumları anlamak imkansız ama o kadar da vicdansız değilim
20 Yorumlaİnşallah başlarına gelir demek istemiyorum diğerlerini de düşünüyorum
Ceza olarak insanlara yardım etmek için deprem bölgesine gönderilsinler, o enkazdan çıkanları görsünler ölüleri görsünler belki biraz beyinleri çalışır durumu anlarlar21 Yorumla
+1 yılBu kardeşim ağır hasarlı binaların içine bağlayıp binayı yıkacaksın. Sonra o enkazın altında kalacaklar. O zaman anlarlar.
31 YorumlaKafaları güzel
Ya içiyor içiyor kendinde değil ya da prim, duyar kasmak için dikkat çekmek için vb.
Gerçekten kafaları güzel
Çok yazık bunlara21 Yorumla
+1 yılCanına susamış belasını arıyor temiz dayak istiyor prim kasmak böyle olmaz.. dayakla terbiye edeceksin çünkü anlatsan anlamaz bu tenekeler
31 Yorumla
+1 yılBunlarda hiç mi merhamet yok.. Allah'ım kimseyi bu duruma düşürmesin biz ne çabuk böyle vicdansız olduk? O enkazlarin altında bebekler, yaşlı insanlar var onlarada hiç acımıyorlar mı
12 Yorumla- +1 yıl
Türkiye'de bir kesim var böyle, 2018'de Yunanistan'da yangın çıkınca "yananistan" diye yaziyorlardi oysa Yunan halkı ve devletiyle beraber bize yardım ettiler.
Zor şartlarda geçiyor insanlar ekonomik kriz, eğitimsizlik, aile içi şiddet, vs, vs..
Çoğu insanlarda duygu yok he birde başlarına gelmemiş ondan da olabilir.
42 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 761 cevap paylaştı.
+1 yılMustim onlara aslında söylenecek çok şey var ama bize yakışmaz ben onları vicdanlariyla başbaşa bırakıyorum 😔😔
22 Yorumla- +1 yıl
Olsa bunları yapabilirler mi acaba akıl yoksunu insanlar işte
+1 yıltwitter linkindekilerin konuşması da bir tuhaf, nereliler acaba
32 Yorumla- +1 yıl
şive değişik orası kesin
+1 yılYa bu tele1 kanalında, deprem olan yerlerdeki insanlar genelde muhafazakar insanlar, iyi oldu seçimlerde seçmenleri azaldı diyenlere ne demeli.
16 Yorumla- +1 yıl
O da çok ayıp ve terbiyesizce yapılmış bir ifade.
Mesela bu video de öyle olmayacak şey.
twitter.com/.../1624434003326431235 - +1 yıl
Devlet yok diye yayın yapanların halini gözler önüne sermiş, sunuş biçimi beni ilgilendirmiyor. İsmail saymaz burada devlet yok derken arkada kepçe çalışıyor, Fox TV burada devlet yok derken arkadan ambulans geçiyor. Utanmazlar...
- +1 yıl
99 depreminde bende sahadaydım, yaşım yetiyor merak etme. O sabah Ecevit güzellik uykusundan uyanıp deprem bölgesine müdahale edemedi. Öğlen vakti Demirel "bölgeden haber almaya çalışıyoruz" dedi. Ecevit hükümeti " Allah'tan deprem oldu da memur maaşlarını ödeyebildik" dedi. Ardından kasalar fırlatıldı. Biz herşeyi hatırlıyoruz, merak etmesinler.
- +1 yıl
Oğuzhan Uğur baraj patladı diye tvit attı ve kurtarma çalışmaları 6 saat sekteye uğradı. Bu canla başla çalışmak değildir. Bu sabotajdır. Ahbap derneğini bilmiyorum. Para topluyor deniyor, muhtemelen afet sonrası radara takılacaktır, bakalım nereye ne para harcanmış, göreceğiz. Haluk Levent ile ilgili 3 defa savcılık denetlenmesine takıldı deniyor. Sarfedilen rakamlar öyle 3 bin 5 bin değil çünkü.
Gizli Üye(30-35)+1 yılSosyal medya hep böyle beyin yıkama aracına dönüştü bu tiplerde onların artıklarıdır. Bu tipler onların ürünüdür. Kafanı kullanmaz sorgulamaz her okuduğuna inanır. Yutarsan seni vatan millet din düşmanı Bunun yanında saygısız. İnsanların dertleriyle alay eden Herşeyle dalga geçen bir tip olursun. Buyur sana muhteşem harika bir nesil 👏👍
10 Yorumla
+1 yılİzlemiyorum rast gelmedim hiç zeka geriliği ya da psikolojik rahatsızlıklardır tahminimce bu tarz hareketlere sebep olan
12 Yorumla- +1 yıl
Zaten ilk denk geldiğimde bu s. laklar kim dedim
- +1 yıl
Görmememis olayım ben çok girmiyorum bir yere zaten bu aralar
+1 yılBunların her birinin tek ortak noktası var. Söylersem yorumum kaldırılır. Söz verin kaldırmayacağınıza söyleyim
12 Yorumla- +1 yıl
O ile başlayan ç ile devam eden bişey
İnternet & Teknoloji konusunda 2,4b cevap paylaştı. KS'de de böyle boş beyinli rahatsızlardan çok var. O yüzden 500'e yakın engelli listem var.
22 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 346 cevap paylaştı.
+1 yılCahil cesareti var bunlarda boş beyinlerin verdiği o cahil cesareti
41 Yorumla - İnternet & Teknoloji konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılOnların amacı ne olursa olsun prim kasıp kendilerini göstermek, ilgi odağı 7lmak. Böylelerine karaktersiz şaklaban denir. Yüzlerini isimlerini unutmayıp gördüğümüz her ortamda dışlamalıyız. Hiçbir şeyi hak etmiyorlar
10 Yorumla böyle prim kasmak olmaz. lanet olsun böyle prim kasana...
11 Yorumla- +1 yıl
Şuursuzluk bunların yaptığı başka bir şey değil
İzlemiyorum ama vicdan sahibi olmadıkları kesin
11 Yorumla
+1 yılGerçeklikten kopuk tuhaf bir alem için de yaşıyorlar gibi görünüyor. Korkunç bir durum.
11 Yorumla
+1 yılBence ruhları karanlık bunların. Primle alakası yok
11 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılbelli bir yaşa geldiklerinde ve bu paylaştıklarını gördüklerinde intihar edecekler utançlarından...
Mearic suresi 42. ayet... Bırak onları, kendilerine söz verilen gün ile karşı karşıya gelinceye kadar dalsınlar, oynasınlar.
Mearic suresi 43. ayet... O gün mezarlarından hızlı hızlı çıkarlar; kurban taşına sürülüyorlarmış gibi...
Mearic suresi 44. ayet... Gözleri dönmüş, kendilerini utanç sarmış olarak. İşte bu, onlara söz verilmiş olan gündür.
30 Yorumla
+1 yılBen psikolojilerinin normal olduğunu düşünmüyorum akıl Sağlıkları yerinde değil bence
11 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 1,5b cevap paylaştı. Başlarına gelince dalgayı görürler bu nasıl rezillik böyle ya hiç mi vicdanları yok prim tabi amaçları halbuki farkında değiller ki dalganın başına büyük bela açacağını
21 Yorumla- +1 yıl
Yazık hepsine
amaclari ne kadar prim kasmak olsada boyle biseyi dusunmek bile onların sadece ad ustunde insan oldugunu gosterir
30 Yorumla
+1 yılOlsa olsa küfür yerler. Ne primi? Böyleleri başına büyük bela açıyor. İlerde işe girerken, birisiyle tanışırken ya da bunun gibi şeylerde bu videolar önlerine çıkacak.
10 Yorumlaİnsallah baslarına gelir demeyle bunlar bitmez bunları alacak devlet hapishanede karanlik odada sakliyacak kimseyle konusturmuyacaklar sadece duyacagı sey muslukdan damliyan su sesi delirsinler 🤬
10 Yorumla
+1 yılO değil de bunlar olur da birgün pişman olurlarsa yine bunlar yüzlerine vurulacak. Kimse belki samimiyetlerine inanmayacak.
İnsan neden kendi topuğuna sıkar hiç anlamıyorum
10 Yorumla
+1 yılAllah dalga geçenerin belasını versin enkaz altında kalsınar da görsüner
30 Yorumla
+1 yılYarın birgün Allah korusun oturdukları yerlerde de deprem olursa görürüm bunları yok mu bizi kurtaran diye inlerler.
10 Yorumla
+1 yılAy izlemedim ve izlemeyi düşünmüyorum hiç gerek yok şerefsizler🙄
evet amaçları prim kasmaktır duygu yok akıl yok hiç bişe yok bunlarda
10 Yorumla
+1 yılmerhamet yoksunlugundan kaynakli sorun
bilincli olan insan bu sekilde hareket etmez
tamamen duyarsizlik bu, yazik kafalarina..10 YorumlaOnların ar damarları çatlamış.
Ne yaptıklarını bilmiyorlar, sonrasında tokat yedikleri zaman ne yaptık biz diyorlar.10 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 1,6b cevap paylaştı. Zihinsel engelleri yoksa Allah aynısını yaşatsın tüm bu dalga geçen yaratıklara..
20 Yorumla
+1 yılBöyle acılı bir günde dalga geçenlerin başına gelsin inşallah 🤲
10 Yorumla
+1 yılGörselin sağındaki ikiliyi sabaha kadar aralıksız s*kebilirim.
10 Yorumla
+1 yılVicdan merhamet karakter olmayınca böyle oluyor insan müsveddeleri..
10 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 627 cevap paylaştı. Hepsi yakalanıp en ağır cezada yargılanmalı diyeceğimde adalete inancım yok ülkede
10 Yorumla
+1 yılVicdan, duygusuzluk, yaptıkları hareketler terbiyesizlikten başka bir şey değil benim gözümde...
10 Yorumla
+1 yılBu primden de öte, vicdansızlık. Prim için saçma sapan hareketler yaparak da gündeme gelebilirler ama bu kadarı merhametsizlik..
10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 552 cevap paylaştı.
+1 yılAh onları benim elime verseler da dalga geçmek nedir gösteririmdim ben onlara
10 Yorumla Bence prim ama prim icin olsa bile cok sacma ya insan kendi kanindan birisiyle dalga gecermi #ulkemdeorospucocuguistemiyorum
11 Yorumla
+1 yılHepsini toplayıp enkazın altına bırakmak lazım kısasa kısas en güzel cezadır
10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 443 cevap paylaştı.
+1 yılKesinlikle prim, ünlü olayım da nasıl olursam olayım kafası
10 Yorumla
+1 yılEngelleyin geçin. Haber yapılmasa benim varlığından bile haberimin olmayacağı insanlar.
10 Yorumla
+1 yılAdalet işleseydi bunlara hapiste prim kastırırlardı ama oda ölmüş...
10 Yorumlabunları abazalarin koğuşuna vereceksin 7/24 s... ler
10 Yorumla
+1 yılPrim kasmak olabilir ama gerçekten bir kalpleri vicdanları yok
10 Yorumla
+1 yılAçıkcası ben böyle insanların psikolojilerinin bozuk oldugunu düşünüyorum. Çünkü hangi insan bu deprem olayları yaşanırken bu kadar insan ölürken böyle olaylarla dalga geçebilir ki o yüzden dedigim gibi psikolojik sıkıntıları oldugunu düşünüyorum.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBunların akıl sağlığının yerinde olmadığını düşünüyorum. Duygusu olmayan bile böyle yapıp kendini rezil etmez.
10 Yorumla
+1 yıltrolller. yillar icerisinde troll kavrami agza dustu basitlestirildi, halbuki trollerin en buyuk amaci tepki yaratip bundan psikopatca keyif almak
10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılbirgün onların başına da gelir bilir lallah kimseye afet göster mesin
10 Yorumla İnternet & Teknoloji konusunda 409 cevap paylaştı. sadece karaktersiz oldukları için yapıyorlar
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBöyleleri kalmaz ki deprem altinda kurtarmicaksin böylelerini ya
10 Yorumla
+1 yılNe olabilir başka ama çok ahlaksız bunlar.
24 Yorumla- +1 yıl
Kafayı yemişler resmen
- +1 yıl
İki günden fazla hataydaydim yeni geldim ama dayanamadığım için geldim birçok vefat eden kişiyi gördüm hele isimsiz numaralı mezarlığa gidince durduk yere ağlamalar başladı. uykusuzum. ekip hala orada.
- +1 yıl
Çok geçmiş olsun 🙏🏻 yani düşünüyorum o ortamı ama yaşayıp görmek daha etkiliyor insanı demek ki
- +1 yıl
Bunları canlı yayında yargılamalı bakalım bir kişi dalga geçebilecek mi ondan sonra. hursizlarada aynısını yapmalı. Ekibin malzemeleri çalınıyor.
+1 yılPara cezası versinler
11 Yorumla- +1 yıl
Para cezası mi 😃 böylesinin yeri cezaevi ki öyle de oldu
www.google.com/.../depremzedeyi-arayip-dalga-gecen-uc-supheliden-ikisi-tutuklandi-2049374
tek dertleri gündem olmak
11 YorumlaBöyle beyinsizlere prim verenler dusunsun.
11 Yorumla
+1 yılHem prim hemde o**c başka bişi değil ya da şeytan bunlar
10 YorumlaKesinlikle insanların tepkisini çekerek prim kasmak...
10 YorumlaHa prim ha başka bişey. Sonucu vicdansızlık insanlık dışı.
10 Yorumla- Devamını Gör (38)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 