Hayat pahalılığı alışkanlıklarınızdan vazgeçmenize neden oldu mu?

Hayat pahalılığı alışkanlıklarınızdan vazgeçmenize neden oldu mu?

Evet hatta evlendiğimizden beri hem her şey pahalı olduğu için, hem çoğu şeyi evde yapabildiğim için dışarda yemiyoruz. Hamileyken bile canım bir şey istediğinde borcu düşünerek yedim yani boğazıma dizildi. Hayat şartları çok pahalandı ve orta gelirli kalmadı ya fakir ya da zengin var. Fakirlerin durumu ortada. Eşim memur ama maaş asla yetmiyor çünkü bebek var masrafları var. Bir portakal 10-15 tl, dereotu basit bir dereotu bile 7.5-10 tl aradı değişiyor. İnsanlar temel ihtiyaçları bile alamaz hale geldiler.
Cevap
2Cevap
Sinemaya gitmek dışarda yemek yemek kahve içmek yazıklar olsunn
Eskisi kadar et alamıyoruz
Cok aldığım şeyin sayısını azalttım
Alkol partilerini azalttık
Evet. Eskiden redbull içerdim :')
Eskisi gibi sık sık dışarıda birşeyler içemiyorum.
Hayatta pahalılıkmı vR?
Mecburen sevişecek
:)))) bende ilk okuyunca,
Bu nasıl bir pahalilik dedim:)))))))
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?