
Zorunlu olmadıkça teknolojik aletlere
Dışarıda yeme içme keyfime
Zorunlu olmadıkça kıyafet almamaya
Tatile gitmemeye
Hepsi
Diğer (Açıklayınız)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Dışarıda yeme içme keyfime bir süre ara vermek zorunda kaldım. 25 liranın üzerinde hiçbir şey yemezdim, bu sefer bir simide razı olmaya başladım. Ne zaman dışarıda bir şey yiyecek olursam sadece bir simit yiyeceğim. En vazgeçmediğim durum üniversite yemekhanesi. Fiyatları artsa da, ayda bir ödeme yapmadan duramıyorum. Haftalık ödeme yapmak sıkıntılı ve her an aşırı yoğunluktan karta yemeği ne zaman yüklediğimi unutuyorum.
Yine ara ara çıkıp arkadaşlarım ile görüşüyorum..
Giyim işini çoktan hallettim zaten.. Ondan yana bir sıkıntım yok. Öyle işte..
Cevap
6Cevap
Lüks markalara. Cilt bakımı ürünlerine mesela. Artık daha uygun dediğimiz markalara yöneldim ama onlar da pahalı.
Klasik diye aldığım arabamı satmaya karar verdim km 2 TL yakıyor
Son zamanlardan sonra
Fazla yakıyormuş...
Evde kimse binmek istemiyor 😂 dolmuş tercih ediyor kardeşim
Bu şartlarda en mantıklısı o zaten tabi toplu taşımaya da yüklü bir zam gelmez ise...
Onada zam gelirse babamın atlarından birini alıcam işe gitmek için
Hobilere ve kişisel keyiflere. Bir şeylerden fedakarlık etmedikçe zor
Evet kesinlikle öyle...
Arabayla yakın illere gider gelirdim artık gidemiyorum
Aynen yakıtlar uçtu gitti sonumuz hayrola...
Maalesef, yollar bisikletlere kaldı...:)
Hala insanlar sigara içiyor arabaya biniyor kim demiş ekonomi kötü diye
Ben bir şeyden vazgeçmedim
Şanslısın o zaman çok iyi...:)
Hiç bir şeyden , çok şükür
Şükretmek çok güzeldir...
Hepsi neredeyse
Evet aynen öyle...
Herseyden
Maalesef ya... :(
Yani en basit örnek işte...
Çikolataya😞☹️
Hadi ya... :(
Benim için ihtiyaç seviyorum. Yüzüne bakılmayacak çikolatalar 5 lira olmuş..
Evet ya geçen gün kampanya vardı ünlü bir markada baya aldım bitter seviyorum...:)
Hepsine
Maalesef öyle...
hepsine
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?