İş arkadaşınız kendi maaşından çok sizin maaşınızla ilgilenseydi ne yapardınız?

İş yerinde biri var benden önce işe başladığı için fazla alıyor ama aklı hep benim maaşımda; "niye bu kadar fazla alıyor, fark yok nerdeyse benim maaşla" gibi cümleler kuruyor, işe yeni başladığım için olay çıkarmakta istemiyorum iş ortamında ama zoruma gidiyor böyle cümleler kurması sizce normal mi?
İş arkadaşınız kendi maaşından çok sizin maaşınızla ilgilenseydi ne yapardınız?
Cevapla