25 000 TL maaş alıyorum.
Neymiş? O parayla ev geçindiremezmişim diyerek ayrıldı benden...
Siz olsanız ne yapardınız?
25 000 TL maaş alıyorum.
Neymiş? O parayla ev geçindiremezmişim diyerek ayrıldı benden...
Siz olsanız ne yapardınız?
Benimde aylık sadece emekli maaşım var ama ek olarak da bakım parası alıyorum.. Evlenince emeklim yetmez benimde o yüzden kocam bana bakar bakım parası alırız :))
Cevap
3Cevap
O kişi zaten gerçekten sevmiyordur ki yoluma bakarım
Baştan işin dalgasındaydım sonradan kapıldım dedi inandırıcı mı sence?
Hayır değil
Param olsa seninle işim olur muydu deseydin bu cevap ona fazla gelirdi
Guzel cevap...
O ne kadar kazanıyor?
Benimle aynı
O zaman saçmalamasın. 50 bin alıp 100 bin alan istese anlayacağım ama 25 alıyorsa olmaz.
31 coıns haşlık gonderırdım
31 coin ama çok etkileyici
herkes ederı kadar yaz geç her ay maasından
Maaş ile mi sevecek
Aşk karın doyurmuyormuş öyle dedi bana iki saat ağlamıştım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?