İş yerinde aynı işi yaptığın arkadaşın senden fazla maaş alsa onu kıskanır mısın?

Bu durum onunla ilgili değil de şirket ve benim aramda sorun çıkartır. Bu eşitsizliği kabullenmem. Kıskançlığa karşıyım bu konuda, burada o maaşı almak yanımdaki kişinin elinde değil, sonuç olarak aynı işi yapıyoruz. Ya siz?

İş yerinde aynı işi yaptığın arkadaşın senden fazla maaş alsa onu kıskanır mısın?
İş yerinde aynı işi yaptığın arkadaşın senden fazla maaş alsa onu kıskanır mısın?
Cevapla