Az önce ev sahibim aradı, 1.500 TL olan kirayı 6.000 TL yapıyormuş. Buna hakkı var mı?

1500 TL olan kiramızı bir sonraki sözleşme döneminde 6000 TL yapacakmış. Sözleşme bittiğinde buna hakkı var mı?

Asla yok, dava açabilirsin.
Hakkı var, sözleşmeniz bitiyormuş.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Az önce ev sahibim aradı, 1.500 TL olan kirayı 6.000 TL yapıyormuş. Buna hakkı var mı?
Cevapla