Ev sahibim 2.500 TL olan kirayı 4.000 yapmak istiyor. Buna hakkı var mı?

arkadaşımla beraber kalıyorum fakat sözleşme ev arkadaşımla imzalamış durumda. ve kendisinin burada ikametgahı yok. Türkiye'ye geldiğinde kalıyor.

ev sahibi 2500 tl olan kirayı 4000 tl yapmak istedi. ev arkadaşım önce kabul etti sonra ev sahibi kirayı 4500 tl yapmak isteyince, sizin yaptığınız ayıp oluyor dedi ve normal devletin yapilmasi gereken zami gönderiyorum daha fazla rahatsız etmeyin avukatımla görüşürsünüz dedi.

arada emlakçı var ve emlakçı tekrar yazmış 4000 tl yapmak istiyorlar en azından kendileri de kirada kalıyorlarmis ve çok zorlaniyorlarmis gibi şeyler.

avukata verilse durum arkadaşım yabancı olduğu için sorun çıkar mı ya da başka bir şey yüzünden?

daha bir sene oldu taşınalı.

Ev sahibim 2.500 TL olan kirayı 4.000 yapmak istiyor. Buna hakkı var mı?
Cevapla