arkadaşımla beraber kalıyorum fakat sözleşme ev arkadaşımla imzalamış durumda. ve kendisinin burada ikametgahı yok. Türkiye'ye geldiğinde kalıyor.
ev sahibi 2500 tl olan kirayı 4000 tl yapmak istedi. ev arkadaşım önce kabul etti sonra ev sahibi kirayı 4500 tl yapmak isteyince, sizin yaptığınız ayıp oluyor dedi ve normal devletin yapilmasi gereken zami gönderiyorum daha fazla rahatsız etmeyin avukatımla görüşürsünüz dedi.
arada emlakçı var ve emlakçı tekrar yazmış 4000 tl yapmak istiyorlar en azından kendileri de kirada kalıyorlarmis ve çok zorlaniyorlarmis gibi şeyler.
avukata verilse durum arkadaşım yabancı olduğu için sorun çıkar mı ya da başka bir şey yüzünden?
daha bir sene oldu taşınalı.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer