2+1 evde oturuyorum, ev sahibim 600 olan kirayı 900 TL yaptı ve işine gelirse otur dedi. Buna hakkı var mı?

Çık git 900 TL vermezsen Erzurum'da yasiyom kış günü nerde ev bulacam napmaliyim
2+1 evde oturuyorum, ev sahibim 600 olan kirayı 900 TL yaptı ve işine gelirse otur dedi. Buna hakkı var mı?
Cevapla