2+1 evde oturuyorum, ev sahibim 600 olan kirayı 900 TL yaptı ve işine gelirse otur dedi. Buna hakkı var mı? (Sayfa 2)

2+1 evde oturuyorum, ev sahibim 600 olan kirayı 900 TL yaptı ve işine gelirse otur dedi. Buna hakkı var mı?
Cevapla