AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
166Cevap
Tek sorum var. Kira sözleşmeniz var mı? Sözleşme gerekli yerlere bildiriliyo mu?
Eğer sözleşme yok be bildirmiyosa başını yak o ev sahibinin bu yaptığına karşılık
6 ayım var ev pislik içinde halifilex var 2 haftada bir siliyom kokuyor çok
Peki sözleşmeyi gerekli yerlere bildirmişmi ev sahibin. Çünkü bunun vergisi vs var. Vergi kaçırmaya girer bildşrmediyse
Onun yerine ben bildirdim iyilik yapıp 600 TL atiyom Ibana 300 daha ekle diyor
O zmn gidip şikayet et haksız artış vs. Görsün dünya kaç bucak
vardır böyle hakkı. İstanbul'da kiralar kaç bin haberin var mı canimm. Beleşe oturuyormuşsunuz resmen. bana kalırsa 900 olmalı 2+1 ama daha fazlasınada gerek yok
Takma böyle insanları. Anlaşmaya çalış güzel dille konuşmayı dene. En azından yaza kadar idare et. Erzurumda yaşamak zorunda mısın? Ailenle mi yaşıyorsun
Erzurumda 6 yıl kaldım bende uğraştım bu tiplerden çok
bu devirde ucuz bir kira bedeli, fakat yaşadığın yeri bilmediğimiz için yorum yapamak doğru olmaz. Ev sahibinin de % 50 zam yapması olağan dışı bir durum
Öylede denmez ki 300 TL fazla olsa neolcak kredi borcu falan varsa neyse onuda 300 TL mi kapatacak veya üslup yanlış bence kışı idare et yaza doğru çıkarsın
Şikayet edeceğinizi söyleyin tefe TÜFE’den fazla kira artışı yapamaz
Tüfeye göre zam yapabilir seninki yüzde 50 olmuş öyle bi hakkı yok şilayet edebilirsin ya da sözleşme varsa orada yazar zaten şuna göre zaöçm yaparım die resmi olarak haklı sensin
Kontrat 10 yıl önceyse yapabilir değilse % 20'e yakın bir şey yapabilir
Kesinlikle hakkı yok tefe tüfe denilen olayı araştırıp ev sahibinin suratına yapıştır...
Kadinlara hakki yok derken? Isinize gelince kadin erkek ayrimciligi yapmayin diyosunuz isinize gelmeyincede ayrimcilik yapiysounuz
Sen bu zamana kadar 600 e oturduğuna dua et hahah ben 900 e stüdyo daire bulamıyorum burada😂
Hakkı yok ama yapabileceğin de bir şey yok bence :/
Sadece sana değil herkes bu kira konusunda muzdarip
Buna hakkı yok belli bir oranda zam yapabilir. Bence çıkma mahkemeye başvur
orada evler uygunmuş ya. burada Antep'te 1+0 700 den başlıyor. Kal. 600 e mı veriyor 2+1i burada 2500 den başlıyor 2+1
Yapılan sözleşmede ne yazıyor yapılan islem ne? Eger sözleşme yoksa kardesım yapacağın hıc bir sey yok...
Sözlesme de o kadar zam yapma hakkı var sa bide gunu gelmis se bir sey diyemem ama öyle bir sey yoksa yapamaz
Sözleşme yapmadınız mı?
Yüzde 10 dan fazla artiramaz
6 ay kaldı sozlemesmemim bitmesine 600 TL veriyom kabul etmiyor geri fırlatıyor 900 istiyor
Hiç bir şey yapamaz o zaman kapı gibi belgen var
Haklı bence kusura bakma ama ev kiraları şu an 1+1 Ler bile 1500 liradan başlıyor laf etme bence 900 çok ucuz 2+1 eve göre biz 3+1 de 3.500 e oturuyoruz.
Erzurum gibi yerde çok para 900 ama
@linkerboy1991 Erzurumu bilmiyorum Antalya'da yaşıyorum ben kiralar her yerde arttı diye düşünüyorum
Doğru her yerde arttı ama Antalya yazlık biryer olduğu için pahalı zaten.. Rusyada Soçi pahalı mesela onun gibi
Çıkınca 900 tl ye ev bulsa çıkar zaten onu bile bulamaz. Hersey yüzde yüz zamlanmis ev sahibi yüzde 10 mu zam yapacak.
Bence hakkı yok, avukatla görüş. Ama yeni ev aramaya da başla
Sözleşme bittiyse yapabilir 900tl normal geldi bana
Çadırda yaşa bence ona verme o parayı gözü doyar ins
O. c olunca oluyo işte bende ev arıyorum gebzede cuma son
Yuh ya nasıl böyle bir şey yapabiliyorlar aklım ermiyor🤦
Asla hakkı yok kira sözleşmesi varsa dava açabilirsiniz yetkili merciilere
Hakkı yok ama dışarda o fiyata ev bulamazsın bence. Erzurumu bilmiyorum ama kiralar her yerde uçtu
Üslubu yanlış tabi. Ama sözleşme yapmadıysanız, isterse 1000 lira da yapabilir kirayı.
600 tl kira mı nerde yaşıyorsun sen anadolunun ücra bir köyünde mi?
Yapacak bir şey yok kişi idare edip yazın ev bulcaksin
Çok uygunmuş kiran valla
Tüfenin üstünde bir artış yapamaz çıkma sende
6 yi ters çevirmiş sadece
Tüketici mahkemesi ne git
Yuh fiyat artışına bak.
İşiniz zor 3.5 yıl kaldım orada
Evi tutarken bir sözleşme imzaladınız mı?
iyi de 900 tl de az ki
Polis cağırcam dersen susar
600, e kiralık ev mi kaldı tabi haklı
daha doğrusu şöyle sözleşme bitti ise şayet bitmediyse %50 artış yapamaz ama sözleşme sona erdiyse yeni bir sözleşme yaparken %50, lik bir artış yapabilme hakkı var
3+1 dairem var kiraya verebilirim 700 e , merkezi sistem var. Şükrüpaşada
Kıprama bi yere derim
%30 dan fazla zam yapamaz
%17 den fazla zam yapamaz kanunen
Sözleşme süreniz bittiyse diyebilir.
Allah yardımcın olsun
Yani kendine göre haklı :/
600₺ kira nerdeeee !!
600 ne ya bir haftada bitiyor o para bende
Amacı seni çıkarıp yeni kiracı bakmak.
Hakki yok dava acsan hakli olursun
İst olsan 2.500 tl en az fiyatlar
Olm yapilir mi be insanlarda merhamet kalmamis mi
kaç yılda bi zam yapıo
Hayat zorlaştı. Rabbim herkesin yardımcısı olsun.
Yasal zammı yap hesabına yatır çıkma çıkaramaz
700 liradan %30 zam yaoarak 850 tl oduyorum bende
İstanbul'da 2 bin tl şükret buna
2+1 600 tlye mi oturuyordun vaybe felaket ucuzmuş
Bizim Antalya'daki kiracı 3+1 evde 900 e oturuyor yıllık sözleşme dolduğu gibi arttırcaz
Problem şu belli oranlarda arttirabiliyorsun Max 1080 oluyor ancak çıkması gerek tabi çıkmak istemezse maalesef haklı sebeplerle dava yoluna girismeniz gerek oda sonuçlanması Min 6 ay bu süreçte yine bu fiyatlarda oturabiliyor
Siz nasıl 3 1 evi 900 e verdiniz
Ya işte 3 yıldır oturuyor her sene 100 TL artırılıyor evi annemle teyzem ortak aldı o yüzden kişi başı 450 düşüyor yani bu durumda bu fiyata bulunmaz yani birde bizim durumumuz da öyle iyi değil ben dedim anne arttırın diye sözleşme dolmadan birkaç ay önce ona dicez ev bulsun eğer eğer kabul etmezse arttırma oranını çünkü sözleşme zamanı doluyor ev bizim ama mahkeme yine kiracıdan yana bu kısmı saçma eğer kabul etmezse o evde biz otururuz daha iyi
Annneni bile * hakkı var