Para & Ekonomi konusunda 325 cevap paylaştı. resmi rakamlara göre tuik yani ezmiyor. hatta üzerine de çıkılıyor. bu da jest. aslına bakarsanız sus payı. asgari ücrete yapılan yüzde 56 lık zam ile de ilişkili. memurlar asgari ücretin altında kalmamalı bi miktar da üstte olması bekleniyor. aslına bakarsanız memurlar bu konuda bir şey yapamazlar. ne cıkarsa allah bereket versin diyebilirler ancak. maalesef memur sendikaları cok kuvvetli değiller. işlevsiz diyelim ya da . yıllar ıcınde maas konusunda memurlar tatmin edilemedi. hele ki son seneler asgari ücrete oranını grafiklestirsek grafik memurlar aleyhine döndü sürekli. misal 2010 da en düşük memur 3 asgari ücretse su anda 1.5 ya da dolara göre. altına göre. her 6 ayda yapılan zam oluyor ama bakın isterseniz bir yakınınıza 2013de on yıl once maasını soylesın size o ayın maas günündeki dolar kuru ile dolara cevirin ve 2023e de aynını yapın. aradan gecen 10 yıl. derece kademe kıdem zam o bu derken maası gerilemiştir bile. iddia ediyorum. matematik yalan söylemez.
ama tabi bu tüike göre değerlendirmem. tuik verilerinin gercek hayatı yansıtttıgnı da düşünüyormuyuz o da var. ve zammın enflasyona yükseltilmesi de anlamadıgım seylerden biri. yani zam yüzde 1ise enflasyon yüzde on cıkarsa zam yüzde 10 oluyor. yani yüzde 1 artı 9 enflasyon farkı. oysaki yüz tl alan memur makul olarak once enflasyona esıtlenmeli. yani 110 tl almalı sonra ona yüzde 1 zam yapılmalı yani maası 111.1 tl olmalı. bu durumda 1.1 tl zararı var. vergi dilimide var bi de her ay aynı parayı almama durumu ve 3. ayda girse memur dilime tabi maasına göre değişir. para gidiyor.
bence soruna odaklanarak cevap vermek istedim dısarı cıkmadan yeterli değil. kişisel fikrim. aslında soru yeterlimi değil secim var beklentileri karsıladı mı. hem maası artıcak kesimi hemde bunu izleyen halk kesimini. herkes hükümetin ve muhalefetin her hareketini takip ediyor. yaptıklarını ve yapmadıklarını. kim bilir hükümetin hatalarından kendine pay cıkarıp mutsuz kesimleri kendilerine cekebilirlerde. cok uzattım sorry. bende benzer soru sordum cevaplara beklerim
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Para & Ekonomi konusunda 341 cevap paylaştı. Ağaaah benim ağmirim, yüce ağmirim, Almanlar bizi kıskanmasın da ne yapsın? Teeerğy teeeyh. Bu zamınan, bir dünya turuna çıkaaaağr, her limanda bir bağa aşıh dilberler olar. Beni 5 yıldızlı fotellerde ağırlarlar, jetler ile uçururlar. Buday ambarı alırım, buğdayyy buğdaaay ambarındayım haa uyandım, aç tavuğuk jendini buğday ambarında zanır, bende ondan şeyettim. Artık ekmeye su gatar, şeker niyetine başka zuya banar yerih.😔
27 Yorumla- +1 yıl
Öyle herkesi duygular ile yönetiyorlar, birimci duygu öfke, en kolay onunla yönetiliyoruz. Müslümanı da ateisti de, sağcısı da, solcusu da çok öfkeli herkes seçmene kızıyor ama kimse halkı tekvando ile yani sertlikle yenemez! Ne yapmak lazım aykido..! Yani halkın güvü ile onu yönlendirebilir sin. Genelde gördüğüm, internet üzerinden halkı suçlayanlar, sert ve dik konuştukları için,
bazıları onların inançlarına da vurgu yaparak aşağıladıkları halkın istedikleri partiye oy vermelerini beklemeleri çok komik geliyor bana. İktidara en büyük desteği maalesef ilk bunlar yapıyor! Öte yandan muhalif medya tam bir zıtlıkla bence bilinçli olarak iktidara çalışıyor. Meselâ "Diyanet başkanı, milyonlarca kişinin kutladığı, yıl başını kutlamak caiz değildir" dedi diyerek başlık atıp, ardından bunu nasıl söylere getirmek ne kadar sistemli ince ayar bir yöntem. Bu güne kadar bu gazeteler diyaneti istemez di ama abukluk olmadığı müddetçe fetvalara karışmazlardı. Şimdi neden fetva veriyora kadar getirdi işi. Şimdi sen söyle, inancı aleyhine çabalayan, ona dil uzatan, her fırsatta hakaret eden bir medyanın desteklediği partiye o inananlar neden oy atsın? İktidar dini kullanıyor ama öte gandan, karşıt olarak ta bu medya negatif olarak dini kullanıyor. Aykido, rakibin gücünü kullanarak onu yönlendirmeyi odaklayan bir spor, iktidarın yaptığı bu, öfkemizi kullanıyor, en çokta ona olan öfkemizi ama buna alet olanlar farkında bile değil. İktidarın karşısında olan partiler, önce bunu çözecek. Suç ve ceza kitabında bir söz var "doğallık, en ufak bir gayrı tabiliği affetmez!" Partiler buna dikkat etmeli ki başörtüsü ile ilgili yasa çıkarmaya kalkıp, iktidarın ekmeğine yağ sürmesinler.
Daha çok varda neyse
+1 yılHey gidi aziz devlet, kendi açıkladığı yalan enflasyonu bile %64 olarak ilan ediyor korkudan.
Ama emekliye hak gördüğü zam %25
Aslında iyi oluyor bu milletin yaşlılarına. Gider ayak bir de başımıza 43 yaşında emekli olma peşinde koşan şerefsizleri sardı bu Akp.
00 Yorumla
+1 yılolum kuru soğana %314 zam geldi. Şekere %555 zam geldi. doğalgaza %270 elektriğe de onun gibi bişi :D t*şak geçiyolar bariz.
35 Yorumla- +1 yıl
ciddi derken? anlayamadım?
- +1 yıl
haklılar zaten koyunlarımız azımsanmayacak kadar çok
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
69Cevap
- Para & Ekonomi konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılHiç vermese daha iyiydi gadası. Çocuklara harçlık verir gibi yazık valla. Ondan sonra çıkıp ben şunu yaptım ben bunu yaptım diyor
21 Yorumla - Para & Ekonomi konusunda 22,8b cevap paylaştı.
u +1 yılyeterli değil bence
21 Yorumla- +1 yıl
Ne kadar olmalıydı sana göre?
Zam verse ne olacak ki? çay kaşığı ile vermiş gene kepçeyle almış. Suya, elektriğe, doğal gaza, gıdaya kısacası insanın yaşamı boyunca tüm ihtiyaçlara kaç zam gelmiş haberiniz var mı? Özellikle ssk işçi emeklilerine üzülüyorum. Gariban insanlar senelerce çalışsın çalışsın çalışsın aldıkları para hep asgari ücret altı olsun sonra emekli adamı tutsun seçim yaklaşıyor diye asgari bazına çekip zam yaptım diyip gezsin. Oh ne ala vallahi billahi... Hiç mi vicdanları sızlamıyor ulan hiç mi? Yeterli diyenin ağzına kepçe montajlayayım...
21 Yorumla- +1 yıl
Herkes seçimleriyle hak ettiğini yaşıyor. maalesef kötünün yanında iyi de yanıyor.
- Para & Ekonomi konusunda 451 cevap paylaştı.
+1 yılbüyük ihtimal ile emeklileri ki öyle çantada keklik olarak görüyor, ülkede 13.722.000x2=27.444.000 (eşleri ile beraber) emekli var ve26.330.823 oy ile cumhurbaşkanı oluyorsunuz, yani emekliler iktidarı direkt etkileyecek oy potansiyeline sahip, takıldığım konu şu:asgari ücret %50 zam ki elbette az emekliye %25 çok çok az, her ikiside aynı fiatlarla alışveriş vs yapıyor, aradaki fark nedir? ölünmü demek istiyor? kafa karışıklığı. açlık sınırı 24.000 TL yoruldum artık ben bu ülkedeki eşitsizliklerden
20 Yorumla
+1 yılAsgariye daha yüksek veriyor ki zaten asgari ödemelerin çoğu işverenler tarafından gerçekleştiriliyor. Hükûmet işvereni düşünmez.
Ama iş memuriyete geldiğinde söz konusu para devletin kasasından çıkacağı için %25 gibi çok düşük bir zam yapıyorlar. Hele hele yaşlıların emekli maaşları, tam bir felaket. Ama neden zam yapsınlar ki, yaşlıların çoğu zaten hükûmeti destekliyor. Onlar nasılsa cepte.
Gerçek enflasyon miktarı kadar zam yapmaya cesaret edemiyorlar. Bu kadar zam yapacak durum da kalmadı zaten. Tek çare, bu yeni seçimde ilk defa oy kullanacak 6 milyon Z kuşağında. Bazen dalga geçiyoruz sizle ama hadi şaşırtın bizi. :D
20 Yorumla
+1 yılİkiside değilim ama bence az. Tüik %80 lerde açıklamamışmıydı enflasyonu zaten? Kaldı ki gerçek enflasyon bu rakamdan bile çok üstünde. Cezalara vs. %122 niye zam geliyor öyleyse %50-60 arası asgari ücrete zam yapıyorsun ee devlet niye diğer her şeye %122 zam yapıyor? Hükumet yine iş verenleri düşündü. Biride bana gelmiş diyor ara zam yapıldı ya gene rakam tutmuyor ki. Emekli olayına gelirsek en az emekli maaşı asgari ücret almalı zaten. Emekli adam refah içinde yaşamalı en az 25 yıl çalışıp emekliliğe hak kazandıysa bu kişi ödülüde refah içinde bir emekliliktir. Emekli maaşları memur maaşından yüksek olmalı bence.
Ara zammı saymayalım 4250 den maaşlar 9435 e çıkması lazımdı yani 8500 ile arasında neredeyse 1000 liralık zam var.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBurada maaşı iyi emekliler için iyi bir zam oluyor. Maaşı az olanlar içinde düşük bir zam oluyor. Maaşı düşük olanların oranının çok fazla olduğunuda açıklıyorlar. Bu zamla kayinpederimin maaşı 17500₺ oldu. 5000₺ alanin 6250₺. emeklilik kesintileri yüksek olanlar iyi maaş alıyor. Asgari ücretliler çok düşük bağlanıyor
121 Yorumla- +1 yıl
Hiç kimse için iyi bir zam değil. Sorun bakayım k. pederinize zamdan mutlu mu?
Cevap sahibi+1 yılBöylemi düşündünüz. Onun bunun mutlu olması kişilerin seçimi değil. Primi en üstten yatmış onun bu maaşı bağlamışlar Maaşlarin üst ve alt oranda iyileştirmesi lazım. Farklı oranlarda zamlar verilmeli.5000₺ kime yeter markete gidiyorum toplu alışveriş için 2500-3000₺ tutuyor
- +1 yıl
Evet öyle düşündüm. Ne kadar ekmek, o kadar köfte.
Cevap sahibi+1 yılo konu başka ben yazmıştım geçen gün. bir bakıma da realite bu.
- +1 yıl
Aslında yüksek maaslilar da herkesle aynı zammı alınca enflasyona karşı kazançlı çıkamıyorlar. Yani az kazananı yükseltmek için, nispeten çok kazanan emekliyi aşağıya çekmek mantığa da ahlağa da uygun olmaz. Onlar da vaktinde çok prim ödediler sisteme
Cevap sahibi+1 yılburada çok kazanan işverenin yaptığı haksızlıklar var maaş iyide olsa primi düşük yatırıyorlar.. taşeron şirketler kesinti yapıyor gereken maaşı vermiyorlar. her şey yeni baştan düzenlenmeli allak bullak olmuş
- +1 yıl
Zaten bizde devlet halka değil, zengine tüccara hizmet eder.
Cevap sahibi+1 yılçok kazanan parası olan faiz kazançlarıyla hiç kaybetmiyor.. para parayı çekiyor derler. işte bu olay. yaklaşık nüfusun %25'i güzel yaşıyor . alt gelir seviyesi insanlarda çok kötü durumdalar
- +1 yıl
Hangi banka faiz oranı gerçek enflasyon üzerinde kazanç sağlıyor? Hiçbirisi. Yani paradan, para kazanan kesim çok zengin diyeceğimiz, servetleri milyonlarca dolar olan kesim. Yani ayda 15-20 bin maaş alacak insanları bu şekilde degerlendiremeyiz.
Cevap sahibi+1 yıl% 5 daha zam yapılmış % 30 olmuş
- +1 yıl
Patron çıldırdı. Ama böyle çerez arttirimlarla sempatiden çok, tepki topladığının farkında değil. Birisi ona bunu söylemeli.
Cevap sahibi+1 yılkim söyleyecek. hepsi korkuyor.
- +1 yıl
Kelle alan padişah korkusu gibi, liyakat yerine, sadakate göre kadro yapınca, sadık kulları da koltuk kaybetme korkusu sarmış olabilir.
Cevap sahibi+1 yılbrezilya seçiminde başbakan değişti solcular kazandı LULA başbakan oldu .. eski yönetim bütün kasaları boşaltmış bir kuruş bırakmamışlar. bizden farkı yok.. bunu soru olarak paylaşın bence
- +1 yıl
Bence siz paylaşın, beni de davet edin. Hadi cesaret 👍
Cevap sahibi+1 yılpaylaşırımda kaç kişi gelir sizi tanıyorlar
- +1 yıl
Yok yavv, pembeli olunca bir şekilde. millet akıyor. Olmadı soruyu hazırla bana mesaj olarak at, ben denerim yayınlamayı
Cevap sahibi+1 yılbilgi toplayayım link bakayım sabah atarım. cüneyt özdemir söyledi bugün
- +1 yıl
Eyvv.. Ben de icabına bakarım ilk fırsatta
Cevap sahibi+1 yılteşekkür ederim
- +1 yıl
Ben de
Para & Ekonomi konusunda 356 cevap paylaştı. Geçen sene gerçek enflasyon %300. Devlet bile vergileri % 25 üstünde artırdı. Emekliye gelince elleri titriyor. Çünkü bu enflasyonun yükünü sadece emekli ve çalışan kesim çekiyor. Diğerleri birbirinden acısını çıkartıyor.
22 YorumlaAsgari ücret ayarlaması ortada, açıklanan enflasyon ortada, gerçek hayat pahalılığı ortada vs.
O yüzden bu miktar nasıl olsa bu kesimin oyları daha garanti o yüzden idare edilebilir bir miktar.
Enflasyonun baz etkisi ile düşük kalmasına güveniliyor ama emekliler cebinden çıkacak parayı bilecekler, gözlerde ışıltı olacak mı olmayacak mı o zaman anlaşılacak.
20 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 5,7b cevap paylaştı. Asgari ücretin artışının yarısına denk geliyor. Bu gidişle asgari ücret en düşük memur maaşını yakalayacak. Asgari ücretin altında çalışan memurlar olacak. En düşük memur emeklisi bile asgari ücretin altında maaş alır oldu. (Babam 7500 ₺ alacak)
10 YorumlaPiyasa enflasyonu %200-300 civarı, açıklanan enflasyon %64 iken neden vergi ve harçlara %100 zam yapıldı? Devlet alacaklarına %100 zam yaparken, asgari ücrete %50, kendi ödeyeceği maaşa ise yani memura emekliye %25 zam yapıyor. Bu adil mi peki?
Kasa kazandı! Veren el, alan el aynı olunca, kasayı da aynı el tutunca evet, normal görünüyor!
40 YorumlaEnflasyonla bu zam kapışsa enflasyon bin kere zammı yener. Hayır ben anlamıyorum ki neden enflasyonu düşüremediler? Neden yine her şeye zam geliyor ben anlayamıyorum.
28 Yorumla- +1 yıl
TÜİK hanımefendi
- +1 yıl
@Konya_Beyefendisi42 Teşekkürler.
- +1 yıl
Rica ederim hanımefendi enflasyonu TÜİK açıklıyor
Bu zamma yeterli diyenler asgari maaşla çalışanlardır. AKP bu zamla beraber ülkenin çalışkan ve aydın insanlarına ceza vermekte ve vasıfsız insanları yüceltmektedir.
21 YorumlaBeğenmedim acaba başkanda beğenmeyip bi %25 daha ekler mi? Önden milletin nabzını yoklamaya böyle söyleyip hadi bi %25 de benden dese. Seçim yaklaşırken 🙄
13 Yorumla
+1 yılİşçi emeklisi babamın maaşı 4500 den 5625 TL' ye yükseldi. Enflasyona karşı ne kadar yararı olur ya da olur mu hesabını siz yapın.
21 Yorumla
+1 yılEnflasyon olmuş %270, memura gelen zam %25. Haram zehir zıkkım olsun. Çoluğunuzdan çocuğunuzdan çıksın o boğazınızdan geçirdiğiniz haram lokmalar.
11 Yorumla- +1 yıl
👍
Zam olsa ne olur bu pahalılık olduğu sürece! İsterse %100 yapsın zaten ona bağlı olarak yine fiyatlarda artış olacak. Yahu ben çocukluğumdan biliyorum bir simit o zamanin parasına göre 25 kuruş şimdi almaya gitsem 4 lira. Eyt' ye külfet dendi eee 4 maaş 5 maaş alan bürokratlar var onlar külfet değil miydi?
Önce bu enflasyon düşmeli alım gücü artmalı ki adam evine yaptığı harcamada gelecek ay ne yapacağım kaygısını yaşamamalı.10 YorumlaEnflasyon bu kadar her yerimizi sarmışken emeklilere %25 zam yapılması rezillikten başka bir şey değildir. Annem 3.500 emekli alırken, şimdi 4.250 alacak ama bu ne işe yarayacak? Çevremizdeki en düşük kira 10.000 olmuş 10.000! Bu kadını tek bıraksak nasıl yaşayacak söyleyebilirler mi?
Artık bu ülkede yaşamaktan nefret etmeye başladım.
41 Yorumla- +1 yıl
valla öyle
Yetersiz...
Neye yeterli normalde emeklinin maaşı asgarî ücretten yüksek olması gerek22 Yorumla- +1 yıl
Beter olsunlar, en çok destekleyen güruhlar arasında emekliler var.
Umarım emekli maaşını komple feshederler de hepsi açıkta kalır
Çok kötü insanların hiçbir şey yapmaması her şeye razı gelmesi
21 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 597 cevap paylaştı.
+1 yılAhahaaa abi çok komik ya yüzde 25 nedir? 4 aylık enflasyon bile değil.
26 Yorumla- +1 yıl
Düşün bir de seçim zamanı olmasa ne verecekti? Ağa çok bonkör davranmış..
- +1 yıl
Sarı sendikaları da, bunlara üye tüm memurları da Allah'a havale ediyorum.
- +1 yıl
2 milyon EYT oyu için 3 milyon memur ve 13 milyon emekli oyunu kaybediyorlar. Bundan sonra bunlara oy veren memuru ve emekliyi * lazım.
- +1 yıl
Bundan önce verenleri de es geçme 🤣
- +1 yıl
Fazla mesai yapmam gerekir 😂
- +1 yıl
Rabbim güç, kuvvet versin o vakit 😉
Gizli Üye(36-45)+1 yılHiçbir şekilde yeterli değil. Her şeye yüzde iki yüz zam geliyor, maaşlara gelince yok. Yabancı ülkede millet ayda dünyanın parasını kazanıyor. Biz daha fazla çalışıyoruz ama hak ettiğimizi alamıyoruz ve yetmezmiş gibi zamlar altında eziliyoruz, neden, kim uğruna? Seçimleri bekliyoruz, değişiklik şart. 👍🏻
10 Yorumlaiyi zam değil, ama 6 ay sonra bir daha zam var emekliye
14 Yorumla- +1 yıl
Milletin önce şunu bilmesi gerek, Zam denilen aslında bir b*ka yaramaz. Bir ülkede 10 milyon emekli olması gerekiyorken, bu sayı 20 milyona çıkmıssa, kamudan maaş alan memur ve çalışanların sayısı 3 milyon olması gerekiyorken bu sayı 5 milyonu astıysa, o ülkenin memuruda, emekliside fakir kalmaya mahkumdur. İsterse her yıl % 200 zam alsınlar farketmez.. Maaşları 10 binlra deģil 40 bin lira olsun farketmez.
memur ve emekliler bu hükümetin en büyük destekçileridir. her türlü ona verecekler zaten o yüzden daha fazla zam vermesi gibi bir zorunluluğu yok xD oy kaybetmekten korkmuyorlar çünkü. bence kaynakları akıllı kullanıyorlar. çünkü emeklilere ayrılan bütçe artacak şimdi eyt den kaynaklı olarak. böyle bir kararı seçim için aldı. daha fazla memur ataması da geldi daha fazla memur demek daha fazla gider demek. o yüzden zamın düşük kalmasına ben şaşırmadım.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılArkadaş Nurettin nebati zammı yeterli bulmuş; Allah aşkına bu ne içiyor ne kullanıyor ben yıllarca değişik maddeler kullandım bir çok alkol çeşidi kullandım bu adamın yaşadığı kafayı yasiyamadim elhamdülillah bırakalı yıllar olmuş o ayakları ama hangi torbacidan hangi malı alıyor bilen varsa söylesin bende aynısından alıp içecem 😂😂
20 Yorumla
+1 yılMemurlara bakarsan yetersiz fakat bence yeterli. Ne istiyorlar anlamış değilim sorsan öğretmen 25 bin maaş istiyor polis 30 bin ulan insana sorarlar ülkenin ekonomisi ve üretiminden haberin yok nasıl memur oldun diye bu ülke yüksek memur maaşlarını karşılayabilecek külfette değil. Daha yeni başımıza EYR külfeti gelmişken gayette yeterli
01 Yorumla- +1 yıl
**EYT
Gizli Üye(36-45)+1 yılAsgari ücret , bir ülkedeki en düşük ücret demektir. Emeklinin aldığı maaş ne oluyor şimdi. açlık sınırının bile kat be kat altında kalan emeklilik maaşı :) bütün oyu emekliden alıyordu şimdi oda gidecek
30 Yorumla
+1 yılPiyasa öyle süratli arttı ki, bu zamlar yeterli değil. Ama bu asgari ücret zammı geldikten sonra piyasadaki her türlü fiyat artışını tersine çevirmeleri gerekir. Pandemi bahanesiyle yürümez bu işler.
10 Yorumla
+1 yılHer şeye zam yapıldı senin verdiğin zam eriyip gitti yine. Enflasyonu engellemeden gerisi lafontenden masaldır.
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılİki kere asgari ücrete yüzde 50 zam geldi memura 30 un üstü göremedik bie sonraki artışla memurla asgari ücret eşitlenir devletin yüzde 40 ın altı olmaması lazımdı
20 YorumlaAçlık sınırının 8bin kusur olduğu yerde emekliler 4 kusur alicak diycek başka bir şey yok...
20 Yorumla
+1 yılKimseye yetmez bu zamlar. Hayat pahalı çünkü. Maaşa zam piyasaya da zam demek
20 Yorumla
+1 yılKendileri alırken yüzde 120 verirken yüzde 25 ne güzel be
20 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 492 cevap paylaştı.
+1 yılYeterli değil bence %25 çok az enflasyona göre emekli insanlar çok eziliyor
20 Yorumla - Para & Ekonomi konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yıl%100 olsa bile yeterli değil ülkede her şeyi almış başını gitmiş.
20 Yorumla - Para & Ekonomi konusunda 934 cevap paylaştı.
+1 yılAman ne müjde harca harca bitmez bile hatta uzay seyehati için para bile toplanır...
20 Yorumla
+1 yılzaten her şey 4-5 katı olacak ne yeterlisi pardonda
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılHükümet aşığı yol fetişisti telefonunu çıkar emekli dayılara çok bile onların açlıktan acılar çekerek gebermesini istiyorum. Ama onlara giren şeyler bize de giriyor avı olan bu.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBu zamla birlikte babamın alacağı maaş 7500TL. Kaşıkla verip kepçeyle almaktan başka bir şey değil bu. Bu enflasyon ve bu düşük alım gücü olduktan sonra zam %100 olsa da faydası yok.
10 Yorumla
+1 yılHayır tabikide çok az bence. En az %60 olmalıydı ki asgariden farkı olsun
10 Yorumla😂 😂 😂 Burdan da silivriye gidiyor muyuz ona gore yorum atayim
10 Yorumla
+1 yılEn düşük emekli maaşının asgari ucret olması lazımdı.
10 Yorumla
+1 yılYetmez canını yakarlar yetmez kanadını koparırlar...🤷♀️
10 Yorumla
+1 yılYakında insanlar 12-16 sene ne okuyacağım asgari ücretlilerde iki üç bin lira fazla alıyorlar deyip gönüllüce okumamayı savunurlarsa şaşmayın.
Asgari ücrete %50, memura %25 öyle mi?
Adaletinizi si...
20 Yorumla
+1 yılBenim sosyal hayatım yok önce sosyal devlet memurlarıni sosyal yaşamları duzeltilmeli
21 Yorumla
+1 yılBir memur olarak kırıldım, incindim ve darıldım.
Taban aylıklara seçime kadar en az 2 bin zam gelirse memnun olurum
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılKendilerinden halka sıra gelmiyor. %25 nedir? Ekmek almaya yeter ancak.
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBence emekliden oy alamaz tayyip bu zamla, yaşlılar açlıktan ölsün demek oluyor bu
20 Yorumla
+1 yılYani memurların çoğu asgari. Ücretli çalışan kadar çalışmıyor. Kaldı ki sözleşmenin üzerinde zam verildi. Yine de oy verirler tabi.
00 YorumlaReis kafaya koydu komünizmi getirecek ülkeye djdjdkdşlckd herkes asgari ücretli oldu artık. Minarelerden sovyet marşı çalmasına ramak kaldı
00 YorumlaBencede gayet makul bir oran ne yapsın %125 mi yapsın. İnsan biraz kanaat etmesini bilmeli bence 😂😂
00 Yorumla%25 zam bindirmeler olmasa güzel ama daha bismillah maaşlara zam demeden her şeye zam geldiği için zam geldikçe fakirleşiyoruz.
00 Yorumla
+1 yılKardesim %500 olsa nolacak 2 ay sonra %600 enflasyon olduktan sonra. Onemli olan maasa zam degil fiyatlarin dusurulmesi.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılartık kaybedeceklerı ıcın yapmadılar zam fazla yanı
10 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 394 cevap paylaştı.
+1 yıl%100 de yapsa yetersiz bitik bir ekonomi var Superman gelse kurtaramaz bu ülkeyi
10 Yorumla
+1 yılSadece maaşla sınırlı kalacaksa bu zam eh idare eder
00 YorumlaÇözüm maaşların artması değil ürünlerin fiyatlarını düşürecek adımlar
00 Yorumla
+1 yılAlsın sarayda yaşasın memura 25 zam yapsın yeterlimi sizce
00 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 335 cevap paylaştı. Fazla bile oturdukları yerden maaş alıyorlar zaten.
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 717 cevap paylaştı.
+1 yılYani simdi 4.200 TL alan emekli 5.250₺ mi alacak yeni zam İle
00 Yorumla - Devamını Gör (38)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 