Emekli ve memura zam oranı %25 olarak açıklandı. Bu zam yeterli mi?

Emekli ve memura zam oranı %25 olarak açıklandı. Bu zam yeterli mi?

Şu an itibariyle Cumhurbaşkanı Erdoğan memur ve emekliye yapılacak zammı, %25 olarak açıkladı.

Sizce bu zam oranı, enflasyona karşı vatandaşı ezer mi, yoksa yeterli olur mu?

Güncellemeler
+1 yıl
@KürkMantoluHayri 🙋🥳🤸
Emekli ve memura zam oranı %25 olarak açıklandı. Bu zam yeterli mi?
Cevapla