Memur, işçi ve Bağ-Kur emeklilerinin zam oranı netleşti. Maaşlara yapılacak zam oranı yüzde 19.77'den yüzde 25'e çıkarılacak.
Emeklilere yüzde 25 zam https://t.co/pgfmRG2Bs0
— Bloomberg HT (@BloombergHT) July 7, 2023
Memur, işçi ve Bağ-Kur emeklilerinin zam oranı netleşti. Maaşlara yapılacak zam oranı yüzde 19.77'den yüzde 25'e çıkarılacak.
Emeklilere yüzde 25 zam https://t.co/pgfmRG2Bs0
— Bloomberg HT (@BloombergHT) July 7, 2023
şu an en düşük emekli 3600₺ %25 zamla bu rakam 4500₺ yükselicek 3000₺ de hazine yardımı ile 7500₺
5000₺ emekli maaşı alanlarda ise %25 lik zamla maaşları 6250₺ yükselik hazine yardımı olarakta 1250₺ ek yardım eklenicek veee süpriiiiz alacağı maaş yine 7500₺
Yani emekli aldığı maaş değişmeyecek maalesef Emekli maaşları zaten kök maaş ek olarak hazine yardımı ile birlikte toplamda 7500₺ idi
Yüzde 50 yapsa né olur ertesi gün bütün ürünlere zam gelir sonuç değişmez, yüzde 18 olan KDV yüzde 20 ye çıktı, yurt dışından getirilen telefonlara 20 bin tl ücret alacak, telefonu yapan şirket ve bayii bu kadar kazanmıyor, yaparsa akepe yapar...
dedi ve oyunu akepeye verdi yine ağlayacak şimdiki zamla 'Allah devletimize zeval vermesin'diyordur ama 2-3 ay sonra yeniden sövecek sonra unutup seçimde yeniden oy verecek ahaha
Ya şimdi iki ucu boklu değnek yeterli desem yetmediğini biliyorum yeterli değil desem benim vergim artacak benden çıkacak o maaş onu biliyorum buna şükür bari bizden fazla cikmicak diyorum coook karışık bir durum
Cevap
53Cevap
Devlet anca memurunu koruyor besliyor gadası
Beni ilgilendirmiyor ama yeterlidir.
çok bile yapılmış hak etmedikleri bir zam, aslında sıfır zam geçmeliydi hükümet zira!!!
Bu ülkede 15 milyon emekli var, eşleriyle beraber 30 milyon!!! iktidarın almış olduğu oy 27.834.692 oy
demek ki emekliler bu ülkede iktidarı oluşutran oy toplamından daha fazla ve iktidar yanlısı oy kullanıyor ise (en az %45 i) bunu da hak ediyor demektir,
sıfır zam bekliyordum ben, sürünsünler gebersinlier, bir ülke vatandaşının geleceğini ipotek altına alan herkesten nefret ediyorum özellikle yurt dışında yaşayıp ülmek geleceği hakkında pay sahibi olanlar
Memnun olun olmayın bu hükumeti seçerek toplum kendini bitirdi.
Yarından itibaren uygulanacak olan tarihte görülmemiş en zaruri ihtiyaçlara dahi fahis vergi zammı geldi.
Yarın ki zam ile toplumda resmen parası olan olmayan belli olsun fakirler ölsün politikası uygulanıyor.
En düşük emekli maaşlarına zam yapılmayacakmış.
7500 liraya zaten yükselttik sizi birdaha yükseltmeyeceğiz diyorlar emekliye.
2006 da emekli maaşı asgari ücretin 1.5 katıydı.
2016 da asgari ücretle eşitlendi.
Bugün asgari ücretin yarısına düştü neredeyse.
Emekliye resmen Çok yaşa diyor yavşklar
Mevcut durum için söylüyorum emekli maaşı asgarî ücret seviyesinde kalmalı. Evli çoluk çocuk sahibi kiracı insanlar asgari ücretle geçiniyorlar. Emeklinin çoluk çocuk derdi yok en azından. Birçoğu da maddi anlamda çok iyi yerlerde. Emekli maaşına harcanacak enerji asgari ücretli adama harcanmali
Asla yeterli değil çıkan %19 enflasyon rakamları bile doğru değil ama ben bundan sonra kızmıyorum devlet en iyisini bilir, sonuçta bu halk seçimini yaptı.
Çok bile.
Aslinda hiç yapmamak lazım.
Emekli dayılar. Vatan elden geediyoooo
Maaş nedir ki, zam nedir ki
Emeklilerin neredeyse tamamı mevcut hükümete oy verdi adamlar demek ki hallerinden memnun ki verdiler bence bu zaman bile onlara çok.
Zam mı? Bu zam değil, zamcık.
Çay kaşığının ucuyla verip, kamyon kasası ile götürme meselesi bu. 🤷🏻♂️
kök maaş denen bir şey varmış yaklaşık olarak 4000 tl civarında , 7500 liraya tamamlanan kısım ise cumhurbaşkanlığı tarafından sağlanan ek ödenek , yapılacak olan %5 zam oranı da kök maaş üzerinden hesaplanacak
Çok vermiş keşke emeklilerde hükümete hak ettiğini verebilseydi
Hak etti emekliler bunu
@Zevkli_Temas beter olsunlar da kurunun yanında yaşta yanıyor
Kurunun yanında yanan yaşlarız ama olsun bende yanayım onlarda yanıp qebersinler
Bu devirde artık yeterli kelimesi bile lüks olmaya başladı maalesef 😑
550 milletin vekili 1 ay maaş almasını vergi cenneti ülkemizde yaraya parmak basabilir?
En az aclık sınırı kadar olmalı emeklı adam nasıl kıra öder nasıl gecınır ey mantık ey
Maaşa zam geldikçe herşeye zam geliyor o yüzden yetersiz..
çok iyi bir zam gayart güzel ham maaş yapıldı yani 7500 devam herkes
Fazla emeklilerin maaşına indirim yapılmalı eneklilerin parayla ne işi var ki 😅
Her yeni bir zam yeni bir fiyat artışı demek. Zamlara sevinmemek lazım :D.
Piyasaya bu kadar zam geldikten sonra %100 olması hiç bir anlam ifade etmez.
%8 KDV %10 %18 KDV %20 oldu yeni zamlar kapıda sence yeterli mi
Vergileri görünce yapılan zammın zamcık olduğu kanaatindeyim.
Her şeye 25 gelse tamam ama gıda başta olmak üzere cok zam geliyor
Enflasyon durdurulamadığı sürece bir anlamı yok.
Artık kime ne yetiyor ne yetmiyor belli değil. Emekliler bu zamlarla zor geçinir..
Babamin 7.400 tl yuzde 25 zaman olsa ne kadar alir acaba?
Memur baya zam alırken emekli niye bu kadar düşük
Meraketmeyin reis cikar bir yuzde 5 daha verir sonrada en dusum 10 bin der sonrada verir mehteri vede zamları
oysa memura yüzde yüz zam + 8 bin seyyanen mi yapmışlardı?
emekliler gerçek anlamda emekli olmalılar bu tarz emeklilik bir çözüme ulaştırmadı
durmak yok saplamaya devam
Küfür edeceğim şimdi olmayacak
Yeterli degil. bence
Emekliye çok bile
Yüzde 25 çok az en az 40-50 olmalı. Millet enflasyon altında eziliyor
Fazla bile onlara
Alım gücü değişmedikten sonra fark yok.
Sanırım yetersiz gelecek
Açlık sınırı altında.
Hayır enflasyon çok yüksek
Zam olsunda büyük olsun fark etmez
Kesinlikle yetersiz en az %40 olması lazim
Herşeye %500 managgo, insana gelince aç kal
Ne diyelim memnun olanda olur olmayan da olur
Yeterli değil
Verdigini alacak
emeklilere zami gereksiz buluyorum
neden
emekli olanların suçu ne sizin gibi düşünen insanlara yazıklar olsun
Suçu mu ne? Bu ülkede EYT'den önce 13.500.000 emekli vardı ve emekliler yıllardır aynı durumda. İsteseler hükümet devirir ama hallerinden memnunlar ki devirmediler. Aç kalırız ama Kudüs düşmesin dediler. Al sana Kudüs. Eyt ile birlikte 15.000.000+ oldu. Hepsi de oy sahibi olduklarına göre tepkilerini sandıkta vermemilerdi, şimdi bağırıp çağırsan ne olacak?
45 yaşındayim, şimdiye kadar emekliyi bu derece pespaye ilan eden hükümet görmemiştim. Ve onlar bu twitter.com/.../1677218061558992900
yeterli
Hayır değil
Saçmalık
Zamlar kapıda
Kım ödicek?
Çok bile
Onlara çok bile
Pek değil
Yeterli değil bence
Hayır yeterli değil
Bence yetersiz
Çok az ya
Şaka bunlar şaka...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?