Sevgilim borç olarak verdiği 200 TL'yi geri istiyor, bu ayıp değil mi ya?

Rezillik resmen 200 tlnin de davasını görmezsin
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar ben vermicem diye bir şey dedim mi neden kıçınızdan anlıyorsunuz lafları sadece alacaklı gibi sürekli istemesi her konuşmada borcu olduğunu hatırlatması basbaya ayıp bir sey sonuçta 200 tlye alıp kaçıçak halim yok vericem dememe rağmen hala sık boğaz ediyor beni ben buna takıldım
Sevgilim borç olarak verdiği 200 TL'yi geri istiyor, bu ayıp değil mi ya?
Cevapla