Eski sevgilim 300 TL gönderip geri istedi. Dalga mı geçiyor?

İbanima 300 TL göndermiş , sonra " yanlışlıkla gönderdim paramı geri gönder " yazmış , bende " banane gondermeseydin bunca yaptığın şeyden sonra bide paramı istiyon" dedim , "ben kötü bişey yapmadım gelir annenden alırım o zaman paramı " dedi , bende dedim en iyisi parasını geri göndereyim gönderdim gitti
Eski sevgilim 300 TL gönderip geri istedi. Dalga mı geçiyor?
Cevapla