Arkadaşlar sevgilim geçen ay bana 300 TL vermişti geri iade ettim ayrılacak gibiyiz şu an iyi mi yaptım sizce?

Paran bende kalmasın kimsenin parasını istemiyorum kimseye borçlu kalmak istemiyorum dedim o sana borç olarak vermemiştim dedi olsun Ben yine de kimseden bir beklentim yok dedim geri verdim parasını sonra lafına ediyorlar ayrılınca öyle şeylere gelemiyorum gerçekten
Arkadaşlar sevgilim geçen ay bana 300 TL vermişti geri iade ettim ayrılacak gibiyiz şu an iyi mi yaptım sizce?
Cevapla