37 yaşı dayım hiç bes birikimim olmadı. Sizce bes e girmek mantıklı mı yoksa her ay başka bi yatırım yapmak mı mantık lı ?

Kısa vade için değil. 10-15 sene ilerisi için.
37 yaşı dayım hiç bes birikimim olmadı. Sizce bes e girmek mantıklı mı yoksa her ay başka bi yatırım yapmak mı mantık lı ?
Cevapla