İş Bankası, çalışanlarına ayda 1.000 TL doğalgaz yardımı yapacakmış. Bu zor dönemde iş yerinizden destek görüyor musunuz?

Yüksek enflasyon bir yandan, kabarık faturalar diğer yandan insanları sıkıyor. :/ Şirketler de çalışanlarını rahatlatmak için adımlar atmaya başlamış. İş Bankası, Haziran ayına kadar tüm çalışanlarına ayda 1.000 TL doğalgaz yardımı yapma kararı almış. Bu dönemde gayet iyi bence.

İş Bankası, çalışanlarına ayda 1.000 TL doğalgaz yardımı yapacakmış. Bu zor dönemde iş yerinizden destek görüyor musunuz?
Cevapla