
Abi ilk günden beri o paranın acısını çıkarırlar diyordum ki muhtemelen öyle olacak

Abi ilk günden beri o paranın acısını çıkarırlar diyordum ki muhtemelen öyle olacak
Mayıs ayında giderlerden Doğalgaz düşüldüğü için, doğal olarak Enflasyon Mayıs ayında daha düşük gösterilecek. Çünkü ödeme = 0
Bu durumda enflasyon hesabına göre zam yapıldığı için, daha düşük bir zam alınacak.
Aklıma bir söz geldi.
Bedava Peynir Fare Kapanında Bulunur.
Cevap
2Cevap
Ohhhhh bizimkilere az bile bedava doğal gazmış görsünler buyur
Sen de bunu yedin
Konik😂
Düşer
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?