Bakan Varank, döviz üzerinden gaz fiyatlarını kıyasladı! Sizce gazı ucuza mı alıyoruz?

Bakan Varank, döviz üzerinden gaz fiyatlarını kıyasladı! Sizce gazı ucuza mı alıyoruz?

Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank: "Anlamayanlar için dövizle de yazalım! Avrupa'da 1 m3 doğalgaz maliyeti 2 $. Konutta doğalgaz fiyatı: Amsterdam: 2,95 $ Londra: 1,95 $ Berlin: 1,8 $ Roma: 1,6 $ Ankara : 0,25 $ Vatandaşımız doğalgazı nasıl maliyetinden ucuza kullanıyor? Çünkü HÜKÜMETİMİZ oluşan zararı ödüyor."

https://t24.com.tr/haber/bakan-varank-doviz-kuru-uzerinden-avrupa-yla-gaz-fiyatlarini-kisitladi-hukumetimiz-zarari-oduyor,1054255






Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Bakan Varank, döviz üzerinden gaz fiyatlarını kıyasladı! Sizce gazı ucuza mı alıyoruz?
Cevapla