Aracım küçük bir araç 1,5 sene önce aldığım da kendisi 190.000 di şu an aracın fiyatı 420.000 de ve benzini 300 liraya full yapıyordum son iki aydır 1000 üzeeine çıktım şu an benzin ve motorinde ufak bir iyileştirme var indirim yani bu sizde yeterli mi ve bu fiyatlar sizce alışveriş yaptığımızda fiyatlara da yansır mı sizce çünkü zaman yapanlar motorine benzine zam geldi diyerek körüklediler fiyatları bakalım şimdi ne olacak🤔
Benzin fiyatlarında ufak bir düşüş oldu sizce yeterli mi?
Benzini bitirip alacağına yarım depo kalınca al, ben öyle yapıyorum. Dolar yine çıkıyor düşeceğini sanmam, petrol ürünü olan bütün her şey zamlanıyor buna bağlı olarak
Şu an tam da dediğiniz gibi yapıyorum yarıma düşünce alıyorum öyle daha az zoruma gidiyor cebime bir faydası olmasa da psikolojime bir faydası oluyor😁🙈
Geçen sene haftasonları sırf gezmek için çevre illere giderdim ama şimdi sadece ihtiyacım ve işim olduğu zamanlar kullanıyorum arabayı artık, ve babamlar da söylenmiyor artık.
Haklı ya insanlar uçak fiyatları uçtu otobüs yani herşeye etkisi var sanırım bisiklet scoter derken yakında komple elektirkliye döncez elektrik de ucuz değil ki 😡
Şimdi yine de geçen yılki kadar olmasa da her ay bir gezi yapmaya çalışıyorum, çalıştığım işin haricinde borsa-bitcoinle uğraşıyorum ve ordan gelen harçlıklarla depoyu fulleyip yine gezmeye çalışıyorum, onlar da olmasa biraz zor olurdu, insan alışkanlıklarını ha deyince bırakamıyor.
Şirket aracı ile kasıla kasıla giriyorum. Canım fulle diyorum😂İş kendi arabama geldiğinde abi 250 diyorum arkamı bir dönüyorum saniyesinde tamam abi diyorlar tabi ben şok 🤯
Ahahahah eşim şirket ortağı geçen şu shell karttan bana çıkarsana dedim😂😂😂 çok az bir indirim yapıomuş dedim boş ver o zaman klasımı sarsamam ahahahahahhahahaha ama şaka bir yana durum sıkıntı vallahi
Eşim hafta içi oğlumu kreşe bırakıyor günde 20kmmyol yapıyor. Her hafta yakıt alıyor. Arkadaş biz 300tl. ile bir ay geziyorduk şimdi bir hafta zoryetmez oldu. Vallahihafta sonlarıda artık şirket aracı kullanır oldum😂
Ya yakın mesafe daha çok yakıyor ki bende oğlumu bırakıp alıyorum eylülde servise mi versem diyorum ama bu servis hosteslerin havasız bırakma haberlerinden falan sonra servislerden de korkar oldm
Arkadaş nasıl bir eğitim sistemimiz var. Bir tane dopru okul yok çevremde. Hepsi 5-6km uzakta sabah öğlen n bırak sonra gel eve akşam bir daha git al gel oldu 20km evde yatan araba artık ticari taksi gibi çalılıyor. Seneye ilk okul var. Ama sanırım bu sefer servis olacak gibi
Aynen öyle bende akıllı saat almıştım servise verirsem taksın bari aklım kalmaz en azından hoş okulda bir değişik saatle almıyor daha kreşe gidiyor sanki lise de kopya çekicek😏🤔