Aylık 40k gelir ile ayın sonunu zor getiriyorum bu normal mi yoksa bir tavsiye verir misiniz?

market alışverişimi migros sanal marketten yapıyorum 3 kişilik bir aileyiz. babamın kendine ait geliri var. bu benim kendi kazancım. evin faturalarını ben ödüyorum ortalama 700 tl falan tutuyor. kira/aidat yok. öyle aldığım çok pahalı bir eşya da yok. alacağım zaman ekstra çalışıyorum zaten. yine de birikim yapamıyorum. gelir gider dengemi nasıl koruyabilirim ve daha tutumlu olabilirim? para hesabı yapabileceğim uygulamalar var mı siz neler yapiyorsunuz?

Aylık 40k gelir ile ayın sonunu zor getiriyorum bu normal mi yoksa bir tavsiye verir misiniz?
Cevapla