Kendinizi hangi toplumsal sınıfta görüyorsunuz ve neye dayanarak?

Konu ekonomi. Sınıfları önce 3 sınıfa; alt-orta-üst, ve bu sınıfları da kendi içinde 3 kısma ayıryoruz. altın en altı, altın ortası, altın üstü gibi ya da orta alt, orta orta, orta üst... yine üstün altı, üstün ortası ve üst üst.

Bizim 3 kişilik aile olarak iki evimz var. biri boşta, geliri yok. birinde kendmz oturyoz. yoksulluk sınırı malum 24bin, biz isr aylık 32bin civarı kazanyoruz. sonuç olarak ben orta alt sınıfta görüyorum kendimizi. hatta alt sınıfın üstü de olabilir. peki ya siz?

alt alt sınıf
alt orta sınıf
alt üst sınıf
orta alt sınıf
orta orta sınıf
orta üst sınıf
üst alt sınıf
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
@yusufmersin gibiler ne kadar mide bulandırcı aşağılık kompleksli. 40 yaşında yaratık, soruyu sordum diye beddua etti, küfür etti. okuyan anlıyor halinin ne berbat olduğunu zaten ezik varlık ama senin gibilere müstahak.
Güncellemeler
+1 yıl
gncl
Kendinizi hangi toplumsal sınıfta görüyorsunuz ve neye dayanarak?
Cevapla