Gerçi ülkede kaç sınıf insan kaldı ki, bir zamanlar zengin, orta, fakir vardı şimdi galiba sadece zengin, fakir var...
Siz kendinizi nerede görüyorsunuz?
Siz kendinizi nerede görüyorsunuz?


Zenginler 1. sinif
Suriyeliler 2. sinif
Akpliler 3. sinif
Fetoculer 4. sinif
Bizim gibi ekmeginin pesine dusenlerin sinifi bile yok...
Maalesef orta kesim fakirleşti..
Fak fakiriz be diyor ya Küçük esnafta
işte öyle :))9
Maașın ilk yattığı hafta zengin bitmesine yakın fakfakir
Cevap
14Cevap
Türkiye'de zaten tam zengin var bir de ultra fakir olanlar var zengin olmadığımıza göre. Sömürülen taraftanım her konuda.
Merhaba,
Sadece insanım! Sınıfların canı cehenneme! İnsan Allah'ın yarattığı en üstün varlıktır... 😅
Ben prizıntınız cumhurbaşkanınız başbakanınızım ben genel kurmay başkanınızım Ankara ayağını denk alsın
orta halli bir yabacı gibi..
sınıfı bilmem ama surilerden gerideyiz
Ordinaryüs sınıfında görüyorum..
Ben kendimi göremiyorum bile, anladın mı?
son dip seviyenin 1 level üstü
Gelişmeyen devletlerin sorunu orta tabaka olmaması
En düşük sınıf neyse ha oradaki benim işte
3 sınıf
2. Sınıf
paranın yanındaki adam benim
1. sınıf
son sınıf abisi
Fakiiiiiririrr
Köle sinifinda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar