Ülkede kendinizi kaçıncı sınıf insan olarak görüyorsunuz?

Gerçi ülkede kaç sınıf insan kaldı ki, bir zamanlar zengin, orta, fakir vardı şimdi galiba sadece zengin, fakir var...
Siz kendinizi nerede görüyorsunuz?
Ülkede kendinizi kaçıncı sınıf insan olarak görüyorsunuz?
Ülkede kendinizi kaçıncı sınıf insan olarak görüyorsunuz?
Cevapla