Asgari ücretli bir çalışanın günlük ücreti 184 TL. Yani sabahtan akşama kadar çalışan bir emekçi bir adet sucuk alamıyor. E hani biz şaha kalkacaktık. Ne zaman kalkarız tahminen? Uzun sürer mi?😄

Asgari ücretli bir çalışanın günlük ücreti 184 TL. Yani sabahtan akşama kadar çalışan bir emekçi bir adet sucuk alamıyor. E hani biz şaha kalkacaktık. Ne zaman kalkarız tahminen? Uzun sürer mi?😄

öncelikle geçmiş olsun bi kangal sucuga bi servet ödemiş siniz şimdi burayı şak şak cılar sariverir uzaya aya yol yaparlar iki dakkada enflasyonun tek sebebi yönetimin geçmiş yıllarda aldığı dış ve iç borçlanmalardan kaynaklı kaynak bulamamalari sonucu yaşanan likidite sorunudur, sadece ekonomik olarak değil sosyokültürel ahlaki dini cokuslerde yaşanmaktadır maddi boyutu uzuuun (kaç yıl sürer bilinmez fakat ön görülebilir) yıllar sürecektir amaa bu millet şanlı bi millettir öyle kolay kolay yıkılmaz ne savaşlar ne yokluklar görmüştür bu ülkeyi yıpratmak için uzun yıllar (bikac yüz yıllık) planlar yapılmıştır Ama şunu peşinen söylim eğer millet el ele verirse önünde asamica yikamica hiçbi engel yoktur Allahın izniyle, bunu tarihimiz göstermiştir bizzat yaşanmıştır kolay olmicak bu zorlukları aşmak ama bu millet için zor kolay aşılır imkansızda biraz vakit alır evelAllah
Cevap
9Cevap
Ekonomi çok kötü maalesef
Yani 2005 yılı asgari ücreti 488 liraymış yani o zamanın bir aylık maaşıyla bugün iki kangal sucuk alamıyorsun 🤣🤣🤣
Bu kalkmış hali. O yüzden bu kadar canımız yanıyor shsbsksls
Bir çok sucuğun kilosu 180 tl zaten nasıl oluyor da bir kangala 280 tl veriyorsunuz.
15 yıldır marketçiyim. şu apikoğlunu kimseye beğendiremedim. nesini alıyorsunuz. sizin yerinizde olsam sucuk malzemesini alır kasaplara yaptırırım. daha iyi ve organik oluyor.
dünyada zengin ve fakir diye iki grup var dostum. sistem ne kadar değişirse değişsin bu gruplar bakidir. yıllık kişi başı milli gelir 9528 dolar değilde 19528 olsada durum değişmez.
Şaha kalktı da çifte nal yedirmeye de basladı
Bak kalkmış, verebiliyorsun o parayı.
bir adet sucuk nedir ya
1 kilo desene şuna
kalktı
Pahalıymış
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?