Küçücük bir şeyle size ekonominin durumunu anlatayım mı? Sabah ben iki simit ve bir poğaçaya neden 8,50 TL ödedim?

Ailemede alsam demekki tutardı 60-70 😀Sanki lahmacun pide aldım, fiyata bakın ya.. fırıncıya dedim neden bukadar çok tuttu.. simit tanesi 2,50, poğaça 3,50 dedi. 😀 ağlanacak halimize güler olduk.. Poğaçayıda görseniz varya minicik, tek lokmada ağzıma attım. Ben hergün bunları yersem batarım.. 🤷‍♀️ arada alır kendimi ödüllendiririm😀
Küçücük bir şeyle size ekonominin durumunu anlatayım mı? Sabah ben iki simit ve bir poğaçaya neden 8,50 TL ödedim?
Cevapla