Türk halkının yüzde 62'si ekonomi yönetimini başarısız buluyor. Sence ekonomi nasıl yönetiliyor?

MetroPOLL Araştırma'nın yaptığı bir araştırmada, ekonomi nasıl yönetiliyor diye sorulmuş. Araştırmaya katılanların yüzde 62'si kötü yönetildiğini düşünürken, yüzde 36'sı başarılı buluyormuşşşş! 🤦‍♀️ Sen ne düşünüyorsun?

İyi
Kötü
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Türk halkının yüzde 62'si ekonomi yönetimini başarısız buluyor. Sence ekonomi nasıl yönetiliyor?
Cevapla