Türkiyedeki sorunların sebebi yönetim midir yoksa halk mı?

Net halk diyorum, bu halk yaşlısından, gencine, Z kuşağı dahil bencildir , hala sorularda sevgili ya da se, KS soruları ne kadar yaygın fark ettiniz mi? Yani toplumda birinci ikinci sırada sorunlar sevgili soruları ya da sexks soruları, yani şu anda dışarda bir çok evsiz belki dondu öldü ama bunu umursamak yerine sevgili sorunlarını daha çok önemseyen bir toplumda ekonomi ne kadar düzelir? Cevap düzelmez umrunuzda değil çünkü, bunu Avrupada göremezsiniz, çünkü duyarlılar, daha Milli değerlere sahipler, sadece kendimizi kandırıyoruz bize dokunmayan yılan bin yaşasın mantığı aslında kendi insanını hor gören bir yapıya sahibiz insan ayıran bir toplumuz, kızlar Avrupalı erkekleri sever erkekler Ukraynalı mesala ya da bu toplum zengin fakir ayrımı yapar sonra halkın kendisi böyle olduğu için fakir olur kaçtıkça, oysa kimseyi hor görmese bu halk el ele verip kalkınabilirdi, bi şair ne demiş neyden kaçarsan ona tutulursun halkımız egoist olduğu için şu an yerlerde sürünüyo yönetimi sizler istemeden seçtiniz
Türkiyedeki sorunların sebebi yönetim midir yoksa halk mı?
Cevapla