Haftada 4 gün çalışıyorum, aylık 9k kazanıyorum, sizce nasıl? Çalışmamı arttırmalı mıyım?

Arkadaşlar, haftada 2 gün tam 2 gün de yarım olmak üzere 4 gün çalışıyorum. Aylık kazancım 9k. Geri kalan zamanlarda spor salonuna gidiyorum, arkadaşlarla vakit geçiriyorum. Bu para bana yetiyor artıyor bile.

Ailemle yaşıyorum, onların durumu iyi. Yani benden para beklentileri de yok. Sizce çalışma günümü arttırmalı mıyım? Yoksa birazda keyfime mi bakmalıyım?

Haftada 4 gün çalışıyorum, aylık 9k kazanıyorum, sizce nasıl? Çalışmamı arttırmalı mıyım?
Cevapla