Haftada 54 saat çalışıyorum ama yine de asgari ücret veriyorlar. Bu normal mi? Bir şey yapamaz mıyım?

Yeni bir işe girdim ve her gün dokuz saat mesai var ama yine de asgari veriyorlar Max 45 saat olmuyor muydu? Bir şey yapabilir miyim bununla alakalı?

Haftada 54 saat çalışıyorum ama yine de asgari ücret veriyorlar. Bu normal mi? Bir şey yapamaz mıyım?
Cevapla