Haftalık 50 saat çalışıyorum ama mesai vermiyorlar şikayet edebilir miyim?

1 senedir çalıştığım şirket hafta içi 08.00-17.45 araları, cumartesi günü de 08.00-14.00 araları iş yapıyoruz, haftada toplam 53 saat çalışmış oluyoruz ama sadece asgari ücret alıyorum, işten ayrılmayı düşünüyorum şikayet etsem haklı bulunur muyum?
Haftalık 50 saat çalışıyorum ama mesai vermiyorlar şikayet edebilir miyim?
Cevapla