Full Time 4 gün çalıştım, bıraktım. Bu günlerin maaşını alabilecek miyim?

Ben 11.07 tarihinde Home Office call center işine başladım. Eğitimin 4. Günü bugün ama dayanamıyorum. İlk call center deneyimim ve inanılmaz yorucu. Sabahtan akşama kadar PC başında, masaya baglisin, oturmak ve kamerayı açmak zorundasın. Ben bu kadar oturmaya da alışık değilim. Normalde gün içerisinde bayağı aktifim, sürekli hareket halindeyim. Ama cidden dayanamıyorum, 4. Güne zar zor dayanıyorum.

Şimdi asıl soruma gelelim..

Ben bu çalıştığın 4 günün maaşını alabilecek miyim? Bunun yasası vs nedir bir de, bilen varsa ve yardımcı olursa çok minettar olurum.
Full Time 4 gün çalıştım, bıraktım. Bu günlerin maaşını alabilecek miyim?
Cevapla