Ben 11.07 tarihinde Home Office call center işine başladım. Eğitimin 4. Günü bugün ama dayanamıyorum. İlk call center deneyimim ve inanılmaz yorucu. Sabahtan akşama kadar PC başında, masaya baglisin, oturmak ve kamerayı açmak zorundasın. Ben bu kadar oturmaya da alışık değilim. Normalde gün içerisinde bayağı aktifim, sürekli hareket halindeyim. Ama cidden dayanamıyorum, 4. Güne zar zor dayanıyorum.
Şimdi asıl soruma gelelim..
Ben bu çalıştığın 4 günün maaşını alabilecek miyim? Bunun yasası vs nedir bir de, bilen varsa ve yardımcı olursa çok minettar olurum.
Şimdi asıl soruma gelelim..
Ben bu çalıştığın 4 günün maaşını alabilecek miyim? Bunun yasası vs nedir bir de, bilen varsa ve yardımcı olursa çok minettar olurum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer