1 haftadır çalışıyorum. İşten ayrılırsam çalıştığım gün ücretini alabilir miyim?

Ayın 6'sında işe başladım. Vardiyalar ayarlandığı için hemen değil ama ayın 20'sinde işten ayrılsam çalıştığım günün ücretini alabilir miyim? İlk defa çalışıyorum ve girdiğim iş aşırı yoğun. 8. Günü bitirdim 2 saat önce ve 8 günde kaldıramamaya başladım. Aşırı yoğun çalışılıyor. Normalde vardiya sistemi olduğu için 8 saat çalışılması gerekiyor ama günsonu işlemi yapılıyor 1 saat sürüyor. Evden işe gidiş, eve dönüş toplam 2 saat sürüyor yani toplamda 11 saat işe ayırıyorum. Aşırı yoğun çalışılıyor. Çalışma saatlerinde aralar sadece 5 dakika ve bazen araya bile çıkılamıyor. 8 gün zor dayandım. Hiç oturmaya vakit bile olmuyor. Bu sebeplerle ayrılmak istiyorum. Sebepleri söyleyerek ayrılsam olur mu?
1 haftadır çalışıyorum. İşten ayrılırsam çalıştığım gün ücretini alabilir miyim?
Cevapla